דודי אמסלם התפטר - זה הח"כ החדש שייכנס במקומו

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם הגיש הבוקר מכתב התפטרות מהכנסת ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה, יום אחרי שמינויו לתפקיד שר אושר במליאה - זה הח"כ הסרוג החדש

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/03/23 11:59 ז בניסן התשפג

דודי אמסלם התפטר - זה הח"כ החדש שייכנס במקומו
דודי אמסלם, צילום: Miriam Alster/Flash90

דוי אמסלם הושבע לשר רק אתמול וכבר הבוקר הוא מתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי, אמסלם הגיע ללשכת יו"ר הכנסת אמיר אוחנה והגיש לו מכתב התפטרות, במקומו ייכנס לכנסת הסרוג אביחי בוארון, יו"ר פורום ציון וירושלים בליכוד וממובילי מאבק עמונה.

אביחי בוארון. מתמודד נגד מסיקה

אביחי בוארון.  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התפקידים החדשים של דודי אמסלם

התפקידים של אמסלם בממשלה יהיו: שר במשרד המשפטים, השר לשיתוף פעולה אזורי, השר המקשר בין הממשלה לכנסת. בנוסף, אמסם קיבל משר האוצר סמוטריץ' את האחריות על רשות החברות, מה שעזר משמעותית לפתור את המשבר. נזכיר כי סוכם שאמסלם ימונה לשר במשרד המשפטים כבר לפני כחודשיים, אבל בשל מחלוקות שונות ההשבעה נדחתה עד לשבוע זה. 

אמסלם נגד המפגינים: "תעשייה של שקר"

לאחרונה נאם חבר הכנסת אמסלם בכנסת ותקף את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית: "אתם אדוני הארץ? אתם תעשייה של שקר אחת שלמה. כל הארגונים איתכם. חסר לכם רק דבר אחד קטן מצביעים בקלפי. אתם מכניסים את צה''ל לויכוח. במלחמת יום כיפור שלכם כאילו אנחנו לא היינו שם. בכניסה לחיפה יש גם ספינה למה שלא תביאו אותה? אמסלם דוד מחוקק פה חוקים זה הורג אתכם, אתם זורעים אנרכיה ופחד ברחובות", אמר חבר הכנסת מהליכוד.