הימין מגיב להפגנות: "לא יגנבו לנו את הבחירות"

הפגנת ימין של תומכי הרפורמה המשפטית מתכוננת להתקיים הערב בירושלים, בקריאה להמשך החקיקה המשפטית: "מצב חירום, אסור לוותר על בחירת העם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/23 10:22 ה בניסן התשפג

הימין מגיב להפגנות: "לא יגנבו לנו את הבחירות"
הפגנות על הרפורמה, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הפגנת חירום - "לא יגנבו לנו את הבחירות": תומכי הרפורמה מתכננים היום (ב') להפגין בירושלים, בתמיכה בממשלה ובקריאה לקידום החקיקה בנוגע לרפורמה המשפטית, זאת לאור ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות "מצב חירום, לא יגנבו לנו את הבחירות".

מטה תקומה 23 וארגוני ימין נוספים יצאו בקריאה ספונטנית למחנה הימין לעלות היום לירושלים על מנת להביע תמיכה בממשלה ולדחוף להמשך חקיקת הרפורמה המשפטית. הפגנת התמיכה נערכת לאחר הפגנות מחאה רבות נגד הרפורמה, שכללו חסימות כבישים ושיבוש סדר יומם של אלפי אנשים.

הפגנות התומכים ברפורמה המשפטית

הפגנות התומכים ברפורמה המשפטית צילום: תנועת קול ישראל

"לא יגנבו לנו את הבחירות, אסור לוותר על בחירת העם!"

בפרסום על ההפגנה נכתב "מצב חירום, עולים לירושלים! לא יגנבו לנו את הבחירות, אסור לוותר על בחירת העם!". ההפגנה תתקיים היום בשעה 18:00 מול רחבת הכנסת, והציבור התבקש להביא עימו דגלי ישראל.

מארגני עצרת התמיכה בממשלה מסרו "מחנה הימין חייב לקום כעת ולבחור בעצמאותו. אם הפעם יגנבו לנו את הבחירות ויפסלו הלכה למעשה את הבחירה שלנו בקלפי - נשאר תמיד אזרחים סוג ב'. זה עכשיו או לעולם לא".

הפגנות התומכים ברפורמה המשפטית

הפגנות התומכים ברפורמה המשפטית צילום: תנועת קול ישראל

דביר עמיאור, מזכ"ל תנועת הנוער אריאל, קרא להצטרף להפגנה המחאה של הימין: "גם אני אגיע להפגנת הימין הערב. כי הזהות היהודית של מדינת ישראל שבג"צ כרסם בה במשך עשורים חשובה לי. כי כבר לא ניתן שיסתמו לנו את הפה".