השיחה של אמסלם והמפכ"ל אחרי האיום: "אווירה טובה"

חבר הכנסת דודי אמסלם העביר אתמול מסר למפכ"ל המשטרה ואמר: "קובי שבתאי - אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם" | אחרי האיום היום השניים שוחחו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/03/23 17:04 כח באדר התשפג

השיחה של אמסלם והמפכ"ל אחרי האיום: "אווירה טובה"
דודי אמסלם, צילום: Miriam Alster/Flash90

במהלך נאום במליאת הכנסת חבר הכנסת דודי אמסלם העביר מסר מאיים למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ואמר לו: "אתה תראה כמה אנשים עוד ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין", היום השניים שוחחו בטלפון על התקרית.

בחרו להמשיך הלאה

מלשכת אמסלם נמסר: "בשעה האחרונה שוחחו מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי והשר המיועד דודי אמסלם, כדי ליישר את ההדורים ביניהם.השיחה התנהלה באווירה טובה וחיובית. חה"כ אמסלם הביע את הערכתו הגדולה למפכ"ל והבהיר שכוונתו הייתה לגבות אותו לפעול ככל שהוא רואה לנכון ולגנות את האיומים השונים והלחץ הציבורי המופעל עליו במטרה למנוע ממנו לשמור על הסדר הציבורי. השניים בחרו להמשיך הלאה ולהתעלם מרעשי הרקע, ולהמשיך לשרת נאמנה, איש איש בתפקידו ובדרכו, את אזרחי מדינת ישראל".

הנאום של אמסלם

קובי שבתאי - אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם". כך איים אתמול אמסלם על מפכ"ל המשטרה: "נקים ועדת חקירה על כל מה שקרה בתקופה האחרונה. אתה תראה כמה אנשים עוד ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין, רק על החודשיים האחרונים. אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם".