אמסלם באיום על המפכ"ל: "אל תהיה אחד מהם"

חבר הכנסת דודי אמסלם תקף את התנהלות המשטרה בהפגנות המתנגדים לרפורמה ואיים על המפכ"ל כי תוקם וועדת חקירה בנושא: "בגלל שאתה אחראי, זו המשמרת שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 07:49 כח באדר התשפג

אמסלם באיום על המפכ"ל: "אל תהיה אחד מהם"
דודי אמסלם, צילום: Miriam Alster/Flash90

"המוחים נגד הרפורמה יעמדו לדין": ימים ספורים לאחר שבג"צ אסרה על בן גביר להתערב בפעילות המשטרה, חבר הכנסת דודי אמסלם מסיעת הליכוד נשא אתמול (ב') נאום סוער על במת הכנסת, בו תקף את המפכ"ל קובי שבתאי על התנהלות המשטרה בהפגנות המתנגדים לרפורמה. אמסלם איים כי תוקם וועדת חקירה בנושא, וזעם: "זאת אנרכיה והפיכה מוחלטת". 

"קובי שבתאי - אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם". כך איים אמסלם על מפכ"ל המשטרה: "נקים ועדת חקירה על כל מה שקרה בתקופה האחרונה. אתה תראה כמה אנשים עוד ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין, רק על החודשיים האחרונים. אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם".

"ככה מתבצעת הפיכה הלכה למעשה"

לדבריו, "זאת האנרכיה והפיכה מוחלטת. ככה מתבצעת הפיכה הלכה למעשה. אני מצפה שמשטרת ישראל בראש ובראשונה תשמור על הסדר הציבור". עוד אמר אמסלם, "בגלל שאתה אחראי זו המשמרת שלך. כל הקשקשנים שלך פה מעודדים אותך, והשוטרים שלך רוצים לפנות אותם, אבל הם מפחדים מהם". חבר הכנסת זעם: "שוטר שלך מעדיף לקבל גדר על הפרצוף העיקר לא לעצור את האנרכיסט, למה? הוא יודע שישחררו את האנרכיסט, כי השופט יגיד שהוא לא מסוכן".

המפכ"ל ה קובי שבתאי

המפכ"ל ה קובי שבתאי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסיום דבריו דרש אמסלם משבתאי: "כנס את השוטרים האהובים שלנו ותגיד להם רק דבר אחד, תעשו את העבודה שלכם בלי פחד בלי מורא, השמאל הוא רק מיעוט במדינת ישראל, מיעוט פריבילגי".