פעילי ימין הפגינו: "רק עם תיקון מערכת המשפט תהיה פה דמוקרטיה"

עשרות פעילי תנועת הריבונות הגיעו היום למול ישיבת הממשלה להביע תמיכה ברפורמה המשפטית: "רק עם תיקון מערכת המשפט יהיה פה דמוקרטיה אמיתית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/03/23 14:17 יט באדר התשפג

פעילי ימין הפגינו: "רק עם תיקון מערכת המשפט תהיה פה דמוקרטיה"
הפגנה בעד הרפורמה, צילום: מאיר אליפור

תנועת הריבונות הצטרפה היום (א') למאבק למען הרפורמה המשפטית. עשרות מפעילי התנועה, הגיעו יחד עם ראשי תנועת הריבונות יהודית קצובר ונדיה מטר למפגן תמיכה ברפורמה המשפטית מול ישיבת הממשלה בירושלים. התנועה הצטרפה תנועת "קול ישראל" ויחזקו את פעילותה בתקופה הקרובה. 

במהלך המפגן הגיעו השרה אורית סטרוק וח"כ אוהד טל מהציונות הדתית לחזק את הפעילים ולהודות להם על מפגן התמיכה. יהודית קצובר מראשי תנועת ריבונות אמרה במקום: "באנו לחזק את הממשלה שתעביר את התיקונים הנדרשים במערכת המשפט. עד עכשיו הצבענו ימין וקיבלנו שמאל, רק עם תיקון מערכת המשפט יהיה פה דמוקרטיה אמיתית.

"זהו רצונו של רוב עם ישראל"

הרפורמה נצרכת באמת בשביל דמוקרטיה אמיתית, הרפורמה באה לתקן את הצדדים הערכיים של מדינת ישראל בעד התיישבות בעד ביטחון. אנחנו מחזקים את ידי השר לוין וח"כ רוטמן לקדם את השינויים ללא מורא. עם ישראל יינצח, הערכים הלאומיים יינצחו, זהו רצונו של רוב עם ישראל". 

בימים הקרובים צפויים חברי תנועת הריבונות, יחד עם תנועת קול העם, להמשיך בפעילות למען העברת הרפורמה. הפעילים צפויים לחלק בצמתים ברחבי הארץ סרטים בצבע כחול לתלייה על רכבים, אשר יביעו את התמיכה בהעברת הרפורמה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן