בעקבות איומים על חייו: רוטמן ביטל את הגעתו לכנס לשכת עורכי הדין

קצין הכנסת הורה לחבר הכנסת שמחה רוטמן להימנע מהגעה לאירוע לשכת עורכי הדין בתל אביב בעקבות איומים שהתקבלו במשטרה: "קבוצה קטנה ואלימה השתלטה על השמאל הישראלי וקובעת את סדר היום שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 16:21 טז באדר התשפג

בעקבות איומים על חייו: רוטמן ביטל את הגעתו לכנס לשכת עורכי הדין
שמחה רוטמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בימים האחרונים, מתרבים המאמצים מצד נשיא המדינה, יצחק הרצוג, להביא לפשרה בכל הנוגע לרפורמה במערכת המשפט אך המחאה נגד הרפורמה הגיעה היום (ה') לשיא לאחר שהמפגינים בתל אביב פרצו את המחסום המשטרתי וחסמו לסירוגין את נתיבי איילון. כמו כן, נרשמו עימותים בין המפגינים למשטרה במהלך חסימת הציר.

בעקבות איומים על חייו: רוטמן ביטל את הגעתו לכנס לשכת עורכי הדין

בתוך כך, יו"ר וועדת החוקה, חוק ומשפט ואחד ממובילי הרפורמה, חבר הכנסת שמחה רוטמן, ביטל את הגעתו לכנס לשכת עורכי הדין בעקבות איומים על חייו, לאחר שקצין הכנסת הורה לו להימנע מהגעה לאירוע זה.

יום קשה של הפגנות

הפגנות בתל אביב  צילום: Erik Marmor/Flash90

שמחה רוטמן: "קבוצה קטנה ואלימה השתלטה על השמאל הישראלי וקובעת את סדר היום שלו"

בעקבות הוראתו של קצין הכנסת, חבר הכנסת רוטמן התייחס לאיומים  "לצערי, קבוצה קטנה ואלימה השתלטה על השמאל הישראלי וקובעת את סדר היום שלו. אנשים שמאמינים בדמוקרטיה לא חוסמים את דרכו של אדם לדיון ולהצגת עמדה בצורה מנומסת. אנשים שמאמינים בדמוקרטיה, מאמינים בשיח ולא באלימות. לצערי, עקב התראות שהתקבלו, והערכות מצב מעודכנות, קצין הכנסת הורה לי לא להגיע היום לאירוע בלשכת עורכי הדין, כשכבר הייתי בדרכי למקום".

עוד הוסיף ואמר כי "יש כאלה שרוממות ה'דמוקרטיה' בגרונם, אך הם רוצים שהדיון יתנהל במעמד צד אחד, והם משתיקים בבוטות ובבריונות את הרוב בישראל. אנו נמשיך ונקדם את הערכים והעמדות שבשמם נבחרנו, ולא ניכנע לחבורה אלימה וקיצונית".