סגן השר שהתפטר מאתגר את הקואליציה: אלה החוקים שהגיש

סגן השר לשעבר, שהתפטר מוקדם יותר השבוע מתפקידו לאחר שלא קיבל את הסמכויות שדרש, הפך לחבר כנסת מן השורה וכבר הגיש שלושה חוקים חדשים. מעוז מבקש לקבוע מיהו יהודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 22:56 ח באדר התשפג

סגן השר שהתפטר מאתגר את הקואליציה: אלה החוקים שהגיש
אבי מעוז, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר כנסת מן המניין: עד היום (ד') היה יו"ר מפלגת נעם, סגן שר במשרד ראש הממשלה, אך לאחר שהתפטרותו נכנסה לתוקף, הפך מעוז לחבר כנסת רגיל ונראה שהוא נמרץ במיוחד. מעוז הגיש כבר הערב שלושה הצעות חוק חדשות שעלולות להביך את הקואליציה.

הצעות החוק של שמעוז הגיש, נוגעות בנושאים שכבר עוררו סערות בעבר ועתה יגיעו לפתחה של הקואליציה. בין היתר מעוז הגיש את החוקים: חוק לשמירה על קדושת הכותל, חוק שיגן על ילדי ישראל מן הטרלול הפרוגרסיבי והחוק המבקש להגדיר מיהו יהודי במרשם האוכלוסין.

אבי מעוז

אבי מעוז צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"מתחייב לממש מהכנסת את מה שהתחייבנו לציבור"

"מעריך מאוד את המאמצים של רה"מ בנימין נתניהו וצוותו להסיר את החסמים להקמת הרשות לזהות לאומית יהודית ולמימוש ההסכמים הקואליציוניים ואני בטוח שמאמצים אלו ישאו פרי בקרוב" אמר מעוז והוסיף: "בינתיים, החל מהערב, אני חוזר לתפקד כחבר כנסת מהקואליציה ואני מתחייב לממש מהכנסת את מה שהתחייבנו לציבור - לשמור ולחזק את צביונה היהודי של מדינתנו האהובה".

"כבר הערב" כותב מעוז, "הגשתי את הצעת החוק לשמירה על קדושת הכותל, את הצעת החוק שתגן על ילדי ישראל מפני הטרלול המגדרי ואת הצעת החוק להגדרת מיהו יהודי במרשם האוכלוסין" כותב מעוז בהודעת דוברות של מפלגתו.