פרסום ראשון ח"כ מהליכוד מקדם: חוק סירוס פדופילים

חבר הכנסת אושר שקלים מהליכוד נכנס לכנסת לפני פחות מחודש, היום הוא מודיע כי בכוונתו לקדם חוק לסירוס פדופילים | "באמצעות הסירוס נצליח להשיג גם הרתעה וגם מניעה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/03/23 21:37 ח באדר התשפג

ח"כ מהליכוד מקדם: חוק סירוס פדופילים
נלחמים בפדופיליה. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

לפני פחות מחודש חבר הכנסת אושר אושר שקלים מהליכוד נכנס לכנסת, שקלים נכנס לכנסת במסגרת החוק הנורווגי והוא נציג מחוז תל אביב לליכוד, אחד החוקים הראשונים שהוא מתכוון לקדם הוא חוק שנוגע לעברייני מין.

"עברייני מין ופדופיליה זה תחום שאני מתכוון לעסוק בו במהלך כהונתי ולטפל בבעיה משורשה. אני בוחן בימים אלו הצעת חוק שתכליתה סירוס - פשוטו כמשמעו - במקרי פדופיליה ועבירות מין קשות", מספר שקלים לכיפה. הח"כ מהליכוד הוסיף: "על פי אירועי עבר ניתן לראות שפדופילים חזרו על מעשיהם ללא קשר לחומרת העונש שקיבלו, לכן פתרון אמיתי לבעיה הוא אך ורק סירוס. באמצעות הסירוס נצליח להשיג גם הרתעה וגם מניעה והישנות של אותו עבריין מועד לעוד עבירות דומות, וכך נוכל להציל קורבנות עתידיים".

אושר שקלים

אושר שקלים צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מוקדם יותר היום מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לביטול ההתיישנות בעבירות מין של חברת הכנסת אפרת רייטן מרום וקבוצת חברי כנסת. 40 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים. בחוק מוצע לקבוע שבעבירות מין שנעברו באדם שהוא קטין ובעבירות מין מסוימות שבוצעו בנסיבות מחמירות אין התיישנות.