סדקים בממשלה שרים מהליכוד התחננו לח"כים של עוצמה יהודית: "מציעים לא לזלזל"

העימות בין עוצמה יהודית לליכוד החריף ביממה האחרונה, גורמים במפלגתו של בן גביר אומרים ל'כיפה': "לא מדובר רק באביתר - שורה של אירועים בהם לא ספרו את הדעה של עוצמה יהודית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 28/02/23 17:35 ז באדר התשפג

שרים מהליכוד התחננו לח"כים של עוצמה יהודית: "מציעים לא לזלזל"
צילום: Ben Hakoon/Flash90

אתמול בצהריים פרץ עימות בין מפלגת עוצמה יהודית בראשות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לבין מפלגת הליכוד בראשות נתניהו, גורמים בעוצמה יהודית ששוחחו עם 'חדשות כיפה' שופכים אור על העימות שהגיע לשיאו עם היעדרות עוצמה יהודית מהצבעה בכנסת. 

"שרים במהליכוד התקשרו בהיסטריה לח"כים של עוצמה יהודית והתחננו שיגיעו להצביע בדיון 40 חתימות", מספרים גורמים במפלגה, "מציעים לא לזלזל באירוע מדובר בהצהרה רצינית של עוצמה יהודית", הוסיפו הגורמים.

נציין כי אמנם מדובר בהצבעה שהקואליציה ניצחה בה, ועדיין מדובר באירוע קואליציוני מורכב, זאת הפעם הראשונה שסיעה בקואליציה מחרימה הצבעה. גורמים בעוצמה יהודית הוסיפו ואמרו בשיחה כי, "לא מדובר רק באביתר אלא בשורה של אירועים בהם לא ספרו את הדעה של עוצמה יהודית".

אחרי ההיעדרות בהצבעה בליכוד תקפו את בן גביר ואמרו: "ההיעדרות של בן גביר ו"עוצמה יהודית" מההצבעה היום בכנסת היא מעשה חסר אחריות נגד ממשלת ימין. כשיש הצבעה של השמאל נגד ממשלת ימין - כולם מתייצבים". בכירים בעוצמה יהודית הגיבו: "מדיניות ההכלה של נתניהו והליכוד מאז הוקמה ממשלת הימין היא מעשה חסר אחריות".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368