ביקורת מבית על הממשלה: "קשה לניהול, יש בה גורמים שהם חסרי נסיון"

בצל גל הטרור והסערות סביב הממשלה, יו"ר וועדת חוץ וביטחון מותח ביקורת מרומזת על בן גביר וטוען: "יש להם הרבה מה ללמוד". השרה סטרוק הבוקר: "כשרה בממשלה אני חושבת שזה אחריות שלי, נכון לעכשיו אני חושבת שלא עושים מספיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/23 10:16 ז באדר התשפג

ביקורת מבית על הממשלה: "קשה לניהול, יש בה גורמים שהם חסרי נסיון"
יולי אדלשטיין, ביקורת מבית על הממשלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אירוע רודף אירוע: על רקע המצב הביטחוני הקשה בתקופה האחרונה, נמשכות גם הטלטלות בקואליציה. אמש התפטר סגן השר אבי מעוז מתפקידו ובאירוע אחר, החרימו במפלגת עוצמה יהודית את הדיון בכנסת בנוכחותו של ראש הממשלה, מהלך שגרר ביקורת מצד הליכוד. בתוך כך, בראיון הבוקר ל"קול ברמה" מותר חבר הסכנסת מהליכוד ויו"ר ועדת חוץ וביטחון, יולי אדלשטיין ביקורת מרומזת על השר בן גביר וטוען לחוסר ניסיון. 

ביקורת על נתניהו: "הפיגועים האחרונים מעידים על היעדר הרתעה"

בריאיון אומר אדלשטיין כי "הממשלה הזו קשה לניהול, יש בה גורמים שהם חסרי נסיון ויש להם הרבה מה ללמוד. הם צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע כדי שהממשלה תמשיך להתקיים". אדלשטיין מותח גם ביקורת מרומזת על המהלכים של ראש הממשלה ואומר: "הפיגועים האחרונים מעידים על היעדר הרתעה. למדנו כבר מהעבר שהקפאת בנייה ומחוות נוספות לרשות הפלסטינית - לא עזרו אף פעם למניעת הטרור. הממשלה הזו קשה לניהול, יש בה גורמים שהם חסרי ניסיון ויש להם הרבה מה ללמוד. הם צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע כדי שהממשלה תמשיך להתקיים".

השר בן גביר, מכנס הערכת מצב דחופה

השר בן גביר, מכנס הערכת מצב דחופה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גם השרה אורית סטרוק, התראיינה הבוקר והגיבה לאירועים האחרונים והתבטאה גם בנושא הקפאת הבניה ביו"ש. בראיון לרדיו ynet אמרה: "הממשלה אחראית למה שקורה כולל בטיפול בטרור. ואני מפנה את הדברים אל עצמי לא פחות ממה שהייתי מפנה את זה לממשלות בזמן שירותי באופוזיציה. כשרה בממשלה אני חושבת שזה אחריות שלי ואני שואלת את עצמי שאלות נוקבות האם אנחנו כממשלה עושים את מה שצריך ונכון לעכשיו אני חושבת שלא עושים מספיק ויש לנו עוד מה לטפל ולעשות כדי להילחם בטרור".

השרה סטרוק, הוואטסאפ חזר

השרה סטרוק, הוואטסאפ חזר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"לא יהיה שום שינוי והבניה תמשיך"

השרה סטרוק הוסיפה ואמרה: "מה ששונה מהממשלה הקודמת זה ששר הביטחון אז בני גנץ ישב עם מממן הרוצחים אבו מאזן והתחייב למחוות לפלסטינים והיום בממשלה הנוכחית גם שישבו ב'פסגה' בעקבה לא התחייבנו לדברים מהסוג הזה, כולל הבניה ביו''ש ששם לא יהיה שום שינוי והבניה תמשיך ותגדל".