מאשרים תקציב השר קרעי עוקץ את סמוטריץ': "מקווה ששר האוצר תפס שליטה במשרד שלו"

הממשלה מתכנסת היום על מנת לדון בתקציב המדינה וחוק ההסדרים. השר קרעי אמר לפני הישיבה כי הוא מקווה "שזה לא חוק הסדרים של ממשלת לפיד-ליברמן" | השרה רגב: "יש פערים גדולים בנינו לבין האוצר"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 23/02/23 12:37 ב באדר התשפג

השר קרעי עוקץ את סמוטריץ': "מקווה ששר האוצר תפס שליטה במשרד שלו"
השר קרעי, עוקץ את סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ישיבת ממשלה מיוחדת: הממשלה מתכנסת היום (ה') על מנת לדון בתקציב המדינה ובחוק ההסדרים לקראת אישור התקציב. לשר האוצר סמוטריץ' מחכה המון עבודה כאשר שרים רבים לא מרוצים מחוק ההסדרים שיוגש היום לעיונם. בפתח הישיבה עקץ שר התקשורת שלמה קרעי את שר האוצר ואמר: "אני מקווה שהשר תפס שליטה במשרד שלו ולא היועץ המשפטי הוא שמנהל שם את כל התקציב".

דבריו של השר קרעי:

השר קרעי עוקץ את השר סמוטריץ': "מקווה ששר האוצר תפס שליטה במשרד שלו" צילום: עמיאל ירחי

"השאלה אם זה חוק הסדרים של ממשלת לפיד-ליברמן"

קרעי מוסיף ומדבר על מכתב שנשלח לו על ידי היועץ המשפטי של משרד האוצר ואומר: "כי במכתב שאני קיבלתי מהיועץ המשפטי של משרד האוצר, הם עובדים על חוק ההסדרים כבר מספר חודשים". הוא סיים את דבריו ואמר: "השאלה אם זה מה שמביאים לנו כאן, חוק הסדרים של ממשלת לפיד-ליברמן, את זה נראה תכף".

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר קרעי כאמור, כבר תקף את השר סמוטריץ' בנושא לאחר שקיבל מכתב מהיועמ"ש במשרד האוצר אסי מסינג בו הוא התנגד לרפורמה שביקש השר קרעי להעביר בנוגע לתחנות הרדיו של התאגיד. במכתב לשר סמוטריץ' בעקבות מכתבו של היועמ"ש, כתב השר קרעי: "מכתב מסינג הוא בדיוק החתרנות הפקידותית מהסוג שנבחרנו למגר". לאחר מכן צייץ בטוויטר: "מי שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' או אסי מסינג וחבורת הפקידים?"

מירי רגב, חוק גירוש מחבלים יעלה להצבעה

מירי רגב, חוק גירוש מחבלים יעלה להצבעה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השרה רגב: "יש פערים מאוד גדולים"

השרה רגב הסבירה לפני ישיבת הממשלה, מה הם שני הדברים העיקריים בהם יש פערים בין משרדה לבין משרד האוצר: "לצערי אנחנו עדיין בפערים מאוד גדולים בינינו לבין משרד האוצר. הפערים הם בשני תחומים עיקריים. תחום התשתיות, לא אתן שיפגעו בתשתיות בפריפריה נקודה, אנחנו נטפל גם בתשתיות בצפון ובדרום ויש פערים מאוד גדולים. הדבר השני הוא נושא הגודש והפקקים, את הגודש צריך לפתור בתשתיות ותחבורה ציבורית. אי אפשר לדבר בסיסמאות ומצד שני לא לתת תקציב".