הח"כ מיש עתיד מתנצל: "התמונה שצולמה נראית לא טוב"

חבר הכנסת בועז טופורובסקי חזר אתמול לכנסת אחרי שנפצע בתאונת דרכים, נתניהו קם לברך אותו וחבר הכנסת ולדימיר בליאק חייך - היום הוא מיהר להתנצל

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/02/23 12:30 ל בשבט התשפג

הח"כ מיש עתיד מתנצל: "התמונה שצולמה נראית לא טוב"
סיעת יש עתיד, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

באמצע יום סוער בכנסת, חבר הכנסת בועז טופורובסקי הגיע למליאה אחרי העדרות ארוכה כדי להצביע נגד הרפורמה המשפטית, טופורובסקי שעבר תאונה הגיע עם קיבוע לצוואר. ראש הממשלה נתניהו צולם כשהוא קם לברך את חברי יש עתיד, אבל ברשת הם ספגו אש.  

נתניהו מברך את יו"ר סיעת יש עתיד

נתניהו מברך את יו"ר סיעת יש עתיד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שורה של ציוצים נגד החיוכים של חברי יש עתיד לעבר נתניהו, התנצל הבוקר חבר הכנסת  ולדימיר בליאק, "בשעות הלילה הגיע למליאה במפתיע חברי חה"כ בועז טופרובסקי, שנעדר חודש בשל פציעה. מאוד שמחנו לראות אותו. תוך כדי ניגש לאזור הישיבה שלנו נתניהו ובירך את בועז על חזרתו. לא חייכנו לנתניהו, שמחנו שבועז חזר אלינו. לצד הזה, התמונה שצולמה, לאור הנסיבות, נראית לא טוב ואני מתנצל עליה".

"צריך להגיע להצביע ולהילחם, גם עם חוליות שבורות וצלע סדוקה"

טופורובסקי שהגיע פצוע למליאה הסביר, "זו החובה שלי כאזרח וכחבר כנסת. אל מול הרצון של הקואליציה לשבור כל הסכמה ולרסק את הדמוקרטיה הישראלית, צריך להגיע להצביע ולהילחם, גם עם חוליות שבורות וצלע סדוקה. היום אני רק אחד מהמוני ישראלים שעלו לירושלים ויצאו לרחובות ולצמתים, כדי להיאבק על המדינה שלהם".

החלק הראשון של הרפורמה המשפטית אושר