הח"כ מיש עתיד תומך בסון הר מלך: "קורא לבן גביר לפתוח בחקירה"

לאחר האירוע בו הותקפה חברת הכנסת לימור סון הר מלך, מתייצב לצידה חבר הכנסת יוראי להב הרצנו מיש עתיד. חבר הכנסת קורא לפתוח בחקירה נגד השוטרים: "תמונות מטרידות וצורמות מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/23 14:50 כד בשבט התשפג

הח"כ מיש עתיד תומך בסון הר מלך: "קורא לבן גביר לפתוח בחקירה"
יוראי להב הרצנו, יוצא להגנת המפגינים, צילום: Hadas Parush/Flash90

במערכת הפוליטית מגיבים לפינוי: כוחות גדולים של המנהל האזרחי ומג"ב פינו הבוקר כרם סמוך לשילה, מהלך שגרר גל תגובות נזעמות ועימות פומבי בין השרים גלנט וסמוטריץ'. שני אירועים חריגים מלבד הפינוי עצמו, היו האלימות הקשה בה נקטו השוטרים וכן, חסימת תנועתה של חברת הכנסת לימור סון - הר מלך בניגוד לחוק, כלאחר מכן טענה חברת הכנסת כי היא אף הותקפה מינית באירוע הקשה.

התקרית בה עוכבה חברת הכנסת סון - הר מלך צילום: ללא

יוראי להב הרצנו קורא לפתוח בחקירה

במערכת הפוליטית, מגיבים לאירועים וקוראים לחקור את השוטרים. תמיכה מפתיעה קיבלה חברת הכנסת יוראי להב הרצנו מיש עתיד. בציוץ בטוויטר כתב הרצנו: "תמונות מטרידות וצורמות מאוד. לא ייתכן ששוטרים שאמונים על אכיפת החוק יפרו אותו ברגל גסה. לימור היא חברת כנסת ועומדת לה חסינות פרלמנטרית. פגיעה בחסינות שלה היא פגיעה בכל חברי הכנסת. אני קורא לשר לביטחון לאומי לפתוח בחקירת האירוע במיידי".

לימור סון הר-מלך

לימור סון הר-מלך צילום: צילום מסך

"נדאג שתיפתח חקירה"

חבר הכנסת שבעצמו ניסה הבוקר למנוע את הפינוי אמר לכתב הפוליטי של כיפה: "גלנט צריך להעביר את הסמכויות לבצלאל סמוטריץ' כפי שסוכם". עוד הוא הוסיף: "אנחנו נעמוד על כך שההסכם יקויים". בהמשך התייחס סוכות גם לתקיפתה של חברת הכנסת סון-הר מלך: "לימור ניגשה אליי וסיפרה לי מה עבר עליה, זה הדבר הכי חמור שקרה היום. כל אישה שהייתה עוברת הטרדה כזו, זה פשע, בטח כשזאת חברת כנסת. השוטרים האלה, נדאג שתיפתח נגדם חקירה, אי אפשר להטריד אישה בישראל ובטח חברת כנסת". על המשך הצעדים של מפלגתו אמר חבר הכנסת סוכות: "אנחנו בוחנים את הצעדים שלנו" אני חושב שאלימת שוטרים זה משהו שצריך לטפל בו".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן