חודש אחרי ההשבעה בכנסת: מה קורה עם הסמכויות של השרה גולן?

לפני כמעט חודש השרה מאי גולן מהליכוד הושבעה בכנסת אבל עדיין לא ברור מה יהיו הסמכויות של השרה גולן ומה יהיו תחומי אחריותה, "היא תעסוק בנושאים רחבים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/02/23 18:28 כב בשבט התשפג

חודש אחרי ההשבעה בכנסת: מה קורה עם הסמכויות של השרה גולן?
מאי גולן, צילום: עמיאל ירחי

השרה מאי גולן מהליכוד הושבעה כחברת ממשלה לפני כמעט חודש, אבל הפוליטיקאית הימנית שמייצגת בין היתר את תושבי דרום תל אביב עדיין לא קיבלה סמכויות מוגדרות במשרד ראש הממשלה, שם היא מכהנת כשרה במשרד. 

לחדשות כיפה נודע כי למרות הזמן שעבר עדיין אין סמכויות ברורות בידיה של השרה גולן וכי הסמכויות שתקבל עדיין נדונות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, מקורביה השרה מבטיחים בשיחה עם חדשות כיפה כי השרה גולן תעסוק בנושאים רחבים שעוד יפתיעו את כלל הציבור. בינתיים גולן עסוקה בהסברה בארץ ובעולם, בין היתר בכל הקשור לרפורמה במערכת המשפט אותה מקדמים שר המשפטים יריב לוין ויו"ר ועדת חוקה, בין היתר בראיונות לכלי תקשורת זרים. 

השרה גולן תוקפת: "השנאה הבוערת שבו מסכנת"

מוקדם יותר היום (ב') השרה גולן תקפה את ראש העיר שלה, רון חולדאי על דבריו השנויים במחלוקת: "בהמשך לדבריו המחליאים של הדיקטטור חולדאי - שמדינות דיקטטוריות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים ובעצם - מסית לרצח רה"מ ובוחריו, פניתי לשר הפנים לפעול להדחתו ולהקים ועדה קרואה שתדון בחלוקת ת"א. חולדאי לא מייצג בעמדותיו (לפי תוצאות הבחירות) חצי מהעיר והשנאה הבוערת שבו מסכנת".