האמירה של נתניהו שגרמה לבן גביר לחייך

בפתח ישיבת הממשלה בירושלים ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף כי בכוונתו לאשר מבצע במזרח ירושלים, השר לביטחון פנים שדרש מבצע כבר ביום שישי הגיב בחיוך

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/02/23 13:23 כא בשבט התשפג

האמירה של נתניהו שגרמה לבן גביר לחייך
איתמר בן גביר | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הפיגוע הקשה ביום שישי בירושלים, בו נרצחו שלושה בני אדם, ,דרש השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כבר ביום שישי לצאת למבצע במזרח ירושלים, היום (א') ראש הממשלה בנימין נתניהו יישר איתו קו והודיע שיהיה מבצע. 

נתניהו אמר: "הקבינט יתכנס היום כדי להיערך לפעולה רחבה אף יותר נגד מבצעי הטרור ותומכיו במזרח ירושלים וביהודה ושומרון, תוך הימנעות ככל האפשר מפגיעה בבלתי מעורבים. כמו כן, הממשלה תסמיך היום את הקבינט לחזק את ההתיישבות בארצנו, שאותה המחבלים מנסים לעקור". בתיעוד של חדשות כיפה, בן גביר הגיב בחיוך. 

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בכניסה לישיבת הממשלה: "אפשר לטאטא את הדברים מתחת לשולחן, אפשר לספר סיפורים, אבל אני לא באתי לכאן כדי להיות שותף בדבר כזה. צריך לומר את האמת. במזרח ירושלים משך שנים רבות יש חוסר משילות, חוסר הרתעה.

בשכונות מזרח ירושלים אנחנו לא אוכפים את החוק בצורה מלאה, אין יום שאני לא מקבל שורת התרעות, אין יום שאני לא מקבל על שורת אירועים, ידויי אבנים, בקת"בים, עבירות פליליות ועבירות לאומניות. אין לי שום כוונה לעשות הנחות. אני נחוש בדעתי לעשות מבצע "חומת מגן 2" במזרח ירושלים".

בן גביר מעביר מסר: "אין לי כוונה לעשות הנחות"