בן גביר בזירה: "אנחנו נלך להערכת מצב, ברור לי שהצעדים לא מספיקים"

השר לביטחון לאומי הגיב בזירת האירוע, לפיגוע הקשה ואמר שהנחה לשים מחסומים סביב שכונת עיסאוויה ולבדוק כל רכב שיוצא מהשכונה | "אני מחוייב לכף מחוייב לילדים שלכם"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 10/02/23 15:19 יט בשבט התשפג

בן גביר בזירה: "אנחנו נלך להערכת מצב, ברור לי שהצעדים לא מספיקים"
השר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אין יותר קשה מלהגיע לאירוע בו נרצח ילד, אנחנו מתפללים על האחרים אין אירועים יותר קשים מזה". בן גביר הוסיף ואמר: "אני קודם כל מודה לראש הממשלה שהוא מאמץ את המדיניות שלי לאטום את בית המחבל, הנחתי את המשטרה לשים מחסומים סביב עיסאוויה ולבדוק כל רכב שעובר בשכונה".


 

בן גביר הוסיף  על הצעדים אותם ביקש להוסיף: "רציתי לעשות סגר מלא אבל יש על זה שאלה משפטית, המשטרה פורסת מחסומים אנחנו הולכים להערכת מצב, ברור לי שהצעדים לא מספיקים". בן גביר הוסיף כי: "אני רוצה עונש מוות למחבלים ושבוע הבא נביא חוק נשק, יש עוד הרבה דברים לעשות חייבים לפעול בנחישות ותקיפות כדי להגן על הילדים שלנו".

בן גביר סיים ודרש צעדים רשים יותר: "ריבונו של עולם יש כבר פיגועים. לכן בחרו בנו ואנחנו צריכים פתרונות, אני רוצה להשיג הרתעה. לאחר דבריו הקיפו את השר עשרות אנשים זועמים שניסו להבין מה צעדי הממשלה. להם אמר השר: "אני מחוייב לכף מחוייב לילדים שלכם, שחררתי כבר 17,000 כלי נשק".