נתניהו ואמסלם נפגשו הלילה: "היממה הקרובה קריטית"

בניסיון למנוע תסיסה בליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הלילה לפגישה ארוכה עם חבר הכנסת דודי אמסלם שנותר נחוץ לממשלה, גורמים בליכוד לחדשות כיפה: "יש התקדמות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/02/23 11:08 טז בשבט התשפג

נתניהו ואמסלם נפגשו הלילה: "היממה הקרובה קריטית"
אמסלם ונתניהו, צילום: Hadas Parush/Flash90

בזמן הרכבת הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הצליח להגיע להסכמות עם בכיר הליכוד חבר הכנסת דודי אמסלם, והוא נותר מחוץ לממשלה, בניסיון להרגיע את הרוחות במפלגה נתניהו עמל בשבועות האחרונים לרצות את אמסלם ואתמול בלילה נרשמה פגישה ארוכה בין השניים, יחד עם שר המשפטים יריב לוין. 

אמסלם רוצה להיות שר במשרד המשפטים עם סמכויות משמעותיות, דבר שלוין לא מעוניין לתת בקלות. גורמים בליכוד מספרים בשיחה עם חדשות כיפה כי אחרי שבועות ארוכים של נתק נרשמה התקדמות בפגישה שארכה למעלה משעתיים.

גורם אחר בליכוד אומר לחדשות כיפה: "נכון לפגישה אמש, אמסלם דבק בעמדתו לסמכויות אמיתיות במשרד המשפטים, דבר שלוין לא מוכן לתת. נתניהו עובד קשה כדי לפתור את העניין, היממה הקרובה קריטית לפתרון המשבר עם אמסלם".

הרמז של אמסלם: "לפני החלטה חשובה"

אתמול פרסם אמסלם רמז על ההתפטחות הפוליטית וכתב לפני הפגישה עם נתניהו: "לפני כל החלטה חשובה, אין כמו לקבל מילה חמה ועצה טובה מהרב יעקב ישראל איפרגן 'הרנטגן' שליט"א", וצירף תמונה שלו עם הרב המקובל".