אלמוג כהן הגיב לאיום מבן גביר ומחק

אחרי חשיפת ההודעות של בן גביר בה איים אל חבר מפלגתו לאחר שהביע ביקורת על הממשלה, הגיב אלמוג כהן. הבוקר הציוץ כבר נמחק: "שומעים חרפתם ולא משיבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/23 08:38 טז בשבט התשפג

אלמוג כהן הגיב לאיום מבן גביר ומחק
אלמוג כהן, הגיב ומחק, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הגיב לאיום ומחק: בשבוע שעבר התמודדה הממשלה לראשונה לאיום הרקטות מעזה כשרקטה נורתה לשטח ישראל. לאחר שנציג הדרום בעוצמה יהודית, אלמוג כהן הביע ביקורת נגד תגובתה הרפה של הממשלה, חשף אמש עמית סגל התכתבות בין השר בן גביר ויועציו בה איים כי כהן יעוף מהמפלגה. בשעת לילה הגיב כהן לאיום אך עד הבוקר, ציוץ התגובה כבר נמחק.

הגיב לבן גביר ומחק

"הנעלבים ואינם עולבים, שומעים חרפתם ולא משיבים" הגיב כהן לאיום של בן גביר, "עליו הכתוב אומר 'ואוהביו כצאת השמש בגבורתו'", הפוסט הזה כאמור, נמחק. הסערה החלה כשאמש נחשפה התכתבות בין השר בן גביר לעוזריו בתגובה לפוסט הביקורתי של אלמוג כהן.

השר בן גביר

השר בן גביר, סוער במפלגה. צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

האסטרטג של בן גביר, נבו כהן, דרש בקבוצת הוואטסאפ של עוצמה יהודית מאלמוג כהן למחוק מיד את הציוץ. ראש הסגל של בן גביר, חנמאל דרופמן עקץ וכתב כי "הוא לא ימחק, הוא אכן עסוק בבניין הכח על חשבוננו". לאחר מכן, בן גביר קבע שהוא יעוף מיד אם לא יתקן את הציוץ.

הח"כ מעוצמה יהודית מאיים: אם לא נקבל את התקציב - לא נהיה בממשלה

בתוך כך, חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית איים אמש כי אם מפלגתו לא תקבל את מלוא התקציבים שעליהם סוכם בהסכמים הקואליציונים, תפרוש המפלגה מהקואליציה. את הדברים אמר פוגל בהקלטה שפורסמה בגלי צה"ל. בהמשך התראיין גם ברדיו גלי ישראל ואמר את הדברים בשנית.

"אם לא נקבל את התקציב שיאפשר לנו לעמוד בהבטחות שקיבלנו" נשמע אומר ח"כ פוגל, "לא נהיה בממשלה הזאת, מה לא ברור?". פוגל מסיים ואומר: "איתמר אמר את זה בצורה מאוד ברורה, אני לא מדבר באוויר".