בן גביר באיום על ח"כ בסיעתו: "הוא יעוף"

יו"ר עוצמה יהודית איים על חבר הכנסת מסיעתו, אלמוג כהן, כי אם הוא לא יתקן את הציוץ בו ביקר בחריפות את החלטותיה של הממשלה, הוא יעוף

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 06/02/23 20:45 טו בשבט התשפג

בן גביר באיום על ח"כ בסיעתו: "הוא יעוף"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

חבר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן, מתח בשבוע שעבר ביקורת חריפה נגד הממשלה בעקבות הדחייה בנושא פינוי המאחז הבדואי הלא חוקי, חאן אל אחמר ועל הירי מעזה. "האויב מריח חולשה בחאן אל אחמר ובתגובה תוקף מעזה", כתב כהן. מי שפחות אוהב את התבטאויותיו ואיומיו הוא יו"ר מפלגתו, איתמר בן גביר.

על פי פרסום של הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, האסטרטג של בן גביר, נבו כהן, דרש בקבוצת הוואטסאפ של עוצמה יהודית מאלמוג כהן למחוק מיד את הציוץ. ראש הסגל של בן גביר, חנמאל דרופמן עקץ וכתב כי "הוא לא ימחק, הוא אכן עסוק בבניין הכח על חשבוננו". לאחר מכן, בן גביר קבע שהוא יעוף מיד אם לא יתקן את הציוץ.

אלמוג כהן

אלמוג כהן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הח"כ מעוצמה יהודית מאיים: אם לא נקבל את התקציב - לא נהיה בממשלה

בתוך כך, חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית איים הבוקר כי אם מפלגתו לא תקבל את מלוא התקציבים שעליהם סוכם בהסכמים הקואליציונים, תפרוש המפלגה מהקואליציה. את הדברים אמר פוגל בהקלטה שפורסמה בגלי צה"ל. בהמשך התראיין גם ברדיו גלי ישראל ואמר את הדברים בשנית.

"אם לא נקבל את התקציב שיאפשר לנו לעמוד בהבטחות שקיבלנו" נשמע אומר ח"כ פוגל, "לא נהיה בממשלה הזאת, מה לא ברור?". פוגל מסיים ואומר: "איתמר אמר את זה בצורה מאוד ברורה, אני לא מדבר באוויר".