מטריד: הזמר מחה על הרפורמה עם ארון קבורה ותמונות של נתניהו ולוין

בעקבות המחאה על הרפורמה במערכת המשפט, יוצאים קבוצות גדולות במחאה אבל יש כאלו שלקחו את המחאה לקיצוניות. שלומי שבן העלה על הבמה מיצג מטריד במיוחד | ריקלין הגיב: "שלומי שבן המגעיל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 21:58 ט בשבט התשפג

מטריד: הזמר מחה על הרפורמה עם ארון קבורה ותמונות של נתניהו ולוין
שלומי שבן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מיצג קשה במיוחד: הרפורמה במערכת המשפט ממשיכה לעורר הדים רבים ומתנגדי הרפורמה ממשיכים במחאות נגדה. בין היתר התאגדו קבוצות של אנשים במכתבים נגד הרפורמה במחאה, אבל המחאה של שלומי שבן חריגה אפילו ביחס למחאות עד כה.

הוידאו עם המיצג החריג:

|

קריאתו של איתן הבר ברקע: "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה"

הזמר הידוע, עלה לבמה בהופעה כשעל הבמה מיצג מזעזע הכולל דגל ישראל על הפסנתר שהזכיר במראה ארון קבורה, כאשר תמונותיהם של נתניהו, בן גביר ולוין מוקרנות על מסך באולם. כאשר, ברקע הושמע אמירתו המפורסמת של איתן הבר כשהודיע על רצח רבין: "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה. שבן אמר לקהל לאחר המיצג: "זה היה דרמטי מידי? לא בטוח".

לוין

לוין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ריקלין תקף: "ההסתה נגד הימין לא נפסקת"

מי שתקף את המיצג הוא העיתונאי שמעון ריקלין, בציוץ בטוויטר עם צילום מהאירוע הוא כתב: "בהופעה של שלומי שבן המגעיל. ארון קבורה עם דגל ישראל. פרחים. הקלטה של איתן הבר נשמעת ברקע שממשלת ישראל מודיעה בתדהמה. ופניהם של נתניהו לוין מופיעים. ההסתה נגד הימין לא נפסקת למרות שללא ספק רבין היה דווקא תומך ברפורמה המשפטית. לא תרתיעו אותנו בחתירה לשינוי".