חשבון טוויטר של חבר כנסת מעוצמה יהודית הושעה בעקבות ציוץ

אחרי ששיבח את הלוחמים על הפעילות בג'נין וכתב "תמשיכו להרוג בהם", טוויטר הורידו את הציוץ והשעו את חשבונו של חבר הכנסת אלמוג כהן למשך יותר מעשר שעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/23 13:18 ה בשבט התשפג

חשבון טוויטר של חבר כנסת מעוצמה יהודית הושעה בעקבות ציוץ
אלמוג כהן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השתקה בטוויטר? חבר הכנסת אלמוג כהן מסיעת עוצמה יהודית שיבח את הפעולה של כוחותינו בג'נין ונחסם מהרשת החברתית טוויטר ליותר מעשר שעות. הציוץ הורד מהרשת ונכתב כי הוא "מפר את כללי הקהילה".

כהן כתב בציוץ "עבודה יפה ומקצועית של הלוחמים בג'נין, תמשיכו להרוג בהם", אחרי הפעילות בה נערכו חילופי אש כבדים בין הכוחות למחבלים הפלשתיניים ולפחות שמונה מחבלים חוסלו. כזכור, הכניסה באור יום בוצעה לאחר מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ לפיו חוליית טרור מתכוונת לבצע פיגוע בטווח זמן מיידי.

הפנייה של כהן לאדלשטיין

במקביל, כהן, חבר ועדת חוץ וביטחון, דורשתי מיו"ר הועדה ח"כ יולי אדלשטיין לקיים דיון דחוף בועדה בעקבות ירי הטילים והמשוואה המסוכנת בין יו"ש לעזה: "בעקבות הירי מעזה על העוטף אמש והתקדים המסוכן של "חיבור" האירועים בין יו"ש לעזה, אני מודיע כי לא אשתוק ולא אנוח עד שילדי הנגב והדרום יקבלו את הביטחון והמענה המיטבי לביטחונם כפי שמגיע לכל ילד במדינת ישראל", כתב כהן.

אדלשטיין, תומך בפריימריז מוקדם בליכוד

אדלשטיין | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"כחבר בועדת חו"ב שוחחתי כעת עם יו"ר הועדה ח"כ יולי אדלשטיין ודרשתי לקיים דיון דחוף בועדה על מנת לקבל מענה לשאלות הבאות: האם צה"ל הגיב כראוי על ירי הרקטות אמש? האם תושבי הנגב והדרום מופלים לרעה משאר חלקי הארץ ביחס לתגובת הצבא על ירי רקטות לריכוזי אוכלוסייה אזרחית?".