ח"כ מעוצמה יהודית לחיילי צה"ל בג'נין: "תמשיכו להרוג"

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית בירך את חיילי צה"ל על פעילותם הלילה בג'נין: "עבודה יפה ומקצועית" | בן גביר: "כל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו - דמו בראשו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/23 15:28 ד בשבט התשפג

ח"כ מעוצמה יהודית לחיילי צה"ל בג'נין: "תמשיכו להרוג"
אלמוג כהן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במפלגת עוצמה יהודית מברכים את כוחות צה"ל על פעולת סיכול חוליית המחבלים הלילה (ה') בג'נין, חבר הכנסת אלמוג כהן כתב ללוחמים שסיכלו את הפיגוע והרגו כ-8 מחבלים, "עבודה יפה ומקצועית של הלוחמים בג׳נין, תמשיכו להרוג בהם".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הוסיף: "מברך ומחזק את לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל, כוחות צה"ל ושב"כ, שעשו הלילה פעולה מוצלחת בג'נין, ידע כל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו - דמו בראשו ואנחנו נותנים גב לחיילים שלנו במלחמה נגד המחבלים. ידע כל לוחם, כל שוטר, כל חייל, שיש לו את הגיבוי המלא ממשלת ישראל, מהמשרד לביטחון לאומי וממפכ"ל המשטרה".

גלנט הנחה להגביר את פעולות ההגנה ביו"ש ועזה

בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט סיים כעת הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ״ל, ראש השב״כ ובכירים נוספים במערכת הביטחון. השר גלנט קיבל סקירה על היערכות הכוחות בגזרות הפעולה השונות והנחה את צה״ל ומערכת הביטחון להגביר את המוכנות אל מול האפשרויות להתפתחויות נוספות. השר גלנט הנחה את גורמי הביטחון השונים להגביר את פעולות ההגנה בקו התפר, יישובי איו״ש ועוטף עזה.