דנון מאגף את הממשלה מימין: "תאריך לפינוי חאן אל אחמר"

חבר הכנסת דיבר בישיבת הסיעה בכנסת וטען כי תשובת המדינה לגבי העתירה הנוגעת לחאן אל אחמר צריכה להיות פשוטה - "תאריך לפינוי". דנון כזכור לא קיבל תפקיד בממשלה למרות דרישותיו מנתניהו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/01/23 17:46 כג בטבת התשפג

דנון מאגף את הממשלה מימין: "תאריך לפינוי חאן אל אחמר"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאתגר את הממשלה: במהלך ישיבת הסיעה של הליכוד היום (ב') בכנסת, אתגר חבר הכנסת דני דנון את הממשלה. דנון העלה את נושא חאן אל אחמר, שלא היה בשיח התקשורתי לאחרונה ואמר כי בעוד שבועיים המדינה תצטרך להשיב לבג"צ בנוגע לעתירה של רגבים לפינוי המאחז הבדואי הלא חוקי חאן אל אחמר וכי תשובתה צריכה להיות ברורה, כך מפרסם כתב חדשות כיפה עמיאל ירחי.

מחזיר את חאן אל אחמר לכותרות

דנון אמר כי תשובת המדינה צריכה להיות פשוטה והיא צריכה להציג תאריך לפינוי המאחז. הנושא של חאן אל אחמר עולה מפעם לפעם לכותרות ובעבר כבר סיפק משברים לא קלים לממשלות ישראל, בעיקר אלו מן הצד הימני של המפה. דנון יש לציין, דרש במהלך המשא ומתן על הקמת הממשלה מספר תפקידים אך בסופו של דבר, נחליט נתניהו לא להיענות לדרישותיו. ייתכן ודנון כעט מנסה לאתגר את הממשלה.

נתניהו בכנסת | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נתניהו התייחס לרפורמה של לוין

עוד קודם לכן אמר ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד, כי "הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות השמאל והתקשורת, לא נירתע גם הפעם. ההפחדות אותן הפחדות, הרחבה אותה רחבה, העמותות אותן עמותות – רק השלטים מתחלפים. אין חדש תחת הכסף - הכסף הזר".