האזינו "הליכוד לא יצאה מחוזקת": דני דנון מרים ידיים במאבק על תפקיד

חבר הכנסת שחזר מהאו"ם שאף לכיסא יושב ראש הכנסת, וכרגע נראה שיהיה זה דווקא אמיר אוחנה: "אני שואף להיות בממשלה אבל לא בכל מחיר. גם עבורי זו שעת מבחן" | ואיך הוא עקץ את נתניהו?

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/22 08:08 ה בטבת התשפג

"הליכוד לא יצאה מחוזקת": דני דנון מרים ידיים במאבק על תפקיד
צילום: רם משה

דני דנון ניסה, אבל נראה שלא כל כך הצליח. אחרי שאיים על נתיהו ושקל צעדים חמורים יותר, הבוקר (ה'), בוקר השבעת הממשלה, הוא אומר בראיון ברדיו 103FM כי ככל הנראה הוא יכהן כחבר כנסת מן המניין. כזכור, הוא ניסה להיבחר ליושב ראש הכנסת, אך נתניהו החליט כי יהיה זה אמיר אוחנה.

"אתמוך בממשלה ואעשה עבודה בכנסת"

"זה יום חג, אחרי חודשיים של מו"מ מורט עצבים עם שותפות שבאו עם דרישות מוגזמות", טען. "התהליך הזה היה ארוך מדי. היה שיח מתמשך. אני שואף להיות בממשלה אבל לא בכל מחיר. גם עבורי זו שעת מבחן, אם לא יהיה משהו משמעותי עם יכולת ביצוע והשפעה, אתמוך בממשלה ואעשה עבודה בכנסת".

בהמשך, הוסיף: "מתקיים שיח, מבחינתי אני לא חייב להיות שר בכל מחיר. אני רוצה ואני חושב שאני ראוי. בסופו של דבר ההחלטה היא של ראש הממשלה. התחושה הכללית היא שבמשא ומתן הזה הליכוד לא יצאה מחוזקת. השותפים מגיעים ליום חג. גם אם לא אקבל שום תפקיד, אני חושב שנבוא ונתמוך בממשלה. צריכים להבין שבליכוד אנחנו מתכוונים לקחת את המושכות ולהוביל את הקואליציה. ביחסים אתה תמיד יכול לשנות או לשפר, ואני חושב שהדבר הזה הוא הכרחי".