סמוטריץ' בפגישה ראשונה בקריה לקראת העברת הסמכויות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בדרך לקבל את הסמכויות שהובטחו לו במשרד הביטחון, היום קיים יו"ר הציונות הדתית פגישה עם הרמטכ"ל הנכנס הרצי הלוי ועם מתאם פעולות הממשלה בשטחים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 12/01/23 14:03 יט בטבת התשפג

סמוטריץ' בפגישה ראשונה בקריה לקראת העברת הסמכויות
סמוטריץ' עם גלנט, צילום: ללא

שר הביטחון יואב גלנט והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ׳ סיימו לפני מספר דקות פגישה ראשונה עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף רסאן עליאן. הפגישה התקיימה בלשכת שר הביטחון בקריה. 

נזכיר כי על פי ההסכמים הקואליציוניים בין הציונות הדתית לליכוד שמוטריץ' הוא גם שר במשרד הביטחון ובאחריותו יהיה המנהל האזרחי, בפגישה שהתקיימה היום החלו סמוטריץ' וגלנט בתיאום נהלי העבודה והעברת האחריות האזרחית ביהודה ושומרון לשר סמוטריץ׳. נמסר כי, "השרים סיכמו להמשיך את שיתוף הפעולה המלא ביניהם".

כאמור, שר האוצר והשר במשרד הביטחון סמוטריץ׳ מקיים מספר פגישות היום, בכניסתו לתפקיד שר במשרד הביטחון. השר נפגש עם הרמטכ״ל הנכנס האלוף הרצי הלוי, עם ראש מתפ״ש האלוף רסאן עליאן
ועם ראש השב״כ מר רונן בר.

הקפאת ארנונה והוזלה במחיר הדלק: התכנית הכלכלית של סמוטריץ' ונתניהו

אתמול הציג סמוטריץ' יחד עם נתניהו את התכנית הכלכלית נגד יוקר המחייה במסיבת עיתונאים במשרד ראש הממשלה. בין הצעדים להורדת יוקר המחייה: הקפאת עליית מחיר הארנונה לשנה, הורדת מחיר בדלק ל-10 אגורות לליטר וקיצוץ של 70% בהתייקרות במחירי החשמל והמים.