"מאי גולן עשתה לביבי בית ספר"

חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד מונתה אתמול להפתעת רבים לשרה במשרד ראש הממשלה, זאת לאחר שמינויה הקודם לתפקיד סגנית שר נתקל בקשיים - לא כולם בליכוד אהבו את המהלך

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/01/23 09:57 יז בטבת התשפג

"מאי גולן עשתה לביבי בית ספר"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

להפתעת רבים, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אתמול (ב') בפתח ישיבת סיעת הליכוד כי הוא ממנה שתי שרות חדשות. מאי גולן לתפקיד שרה במשרד ראש הממשלה וגלית דיסטאל שהייתה אמורה להיות בתפקיד של גולן, לתפקיד שרת ההסברה. 

רבים במפלגת הליכוד הרימו גבה על המינוי של גולן לתפקיד שרה, אחרי שהייתה האחרונה מרשימת הליכוד שנכנסה לכנסת, שם היא מוצבת במקום ה32, גורמים במפלגה תקפו את המינוי החדש ותלו את התפקיד החדש בהיעדרות של גולן מההצבעות במליאה. 

"ביבי שוב הוכיח שהסחטנות והאיומים משתלמים"

בשיחה עם חדשות כיפה אומרים גורמים בליכוד, "מאי גולן עשתה לביבי בית ספר. ביבי שוב הוכיח שהסחטנות והאיומים משתלמים. ח"כית שבקושי נכנסה לכנסת שודרגה לשרה אחרי יומיים שלא הגיע להצבעות".

השרה גולן כתבה על בהתרגשות על המינוי ברשתות החברתיות, "עֲלֵה לְמַעְלָה עֲלֵה, כִּי כֹּחַ עַז לְךָ, יֵשׁ לְךָ כַּנְפֵי רוּחַ, כַּנְפֵי נְשָׁרִים אַבִּירִים. אַל תְּכַחֵשׁ בָּם פֶּן יְכַחֲשׁוּ לְךָ, דְּרושׁ אוֹתָם – וְיִמָּצְאוּ לְךָ מִיָּד!". אני רוצה להודות לרה"מ נתניהו על האמון, ולכם, מתפקדי ובוחרי הליכוד היקרים - תודה על הכח שהענקתם לי!לאחר שנה וחצי של הרס כל הערכים והעקרונות שאנחנו מאמינים בהם, זה הזמן לתקן ולשפר ולכן, ההזדמנות שניתנה לי לעשות, לפעול ולהשפיע, מרגשת ומעצימה מאין כמותה".