לפיד נפרד מכסא ראש הממשלה: "נחזור"

ראש הממשלה היוצא יושב ראש יש עתיד פרסם פוסט פרידה קצר בפייסבוק ובו הוא מודה לאזרחי ישראל וקור אלתחילתו של מאבק: "אנחנו נלחמים על עתיד הילדים שלנו ולא נעצור עד שנפיל את ממשלת ההרס, ונחזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/22 10:05 ה בטבת התשפג

לפיד נפרד מכסא ראש הממשלה: "נחזור"
לפיד. מתכונן, צילום: ללא

לפני השבעת הממשלה החדשה, יאיר לפיד נפרד. אחרי 181 ימים בכסא ראש הממשלה, אחרי כהונתו של בנט, יושב ראש יש עתיד מסיים את תפקידו בקריאה לתחילתו של מאבק, וחוזה: "נחזור".

"נלחמים על עתיד הילדים שלנו ולא נעצור"

בפייסבוק כתב לפיד: "אזרחי ישראל, תודה על השנה וחצי האחרונות. זה לא סיום, זה תחילת המאבק על המדינה האהובה שלנו. אנחנו נלחמים על עתיד הילדים שלנו ולא נעצור עד שנפיל את ממשלת ההרס, ונחזור".

לפיד מפגין

לפיד מפגין נגד הממשלה החדשה | צילום: אלעד גוטמן

נזכיר כי בישיבת הסיעה האחרונה של יש עתיד לפיד תקף בחריפות את הממשלה הנכנסת: "מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זה לא משא ומתן קואליציוני, זו ביזה. ביזה של הקופה הציבורית, ביזה של הערכים הדמוקרטיים. ביזה שמבזה אותנו מול כל העולם".

"זה אף פעם לא עוצר. ממשלה בהפרעה"

בהמשך אמר: "זה כבר לא מאבק פוליטי. זה מאבק על נשמת אפה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, כמדינה דמוקרטית, כמדינה שפויה. אם מישהו חושב שזה יעצור בהקמת הממשלה, הוא טועה לגמרי. זה אף פעם לא עוצר. מעולם לא היתה, בשום מקום בעולם, בשום רגע בהיסטוריה, קיצוניות דתית ולאומנית שאמרה יום אחד מיוזמתה, 'זהו, מספיק לי, אני עוצרת'", תקף לפיד.

"ראינו כבר ממשלות מוקמות בישראל" טען לפיד. "מה שקורה פה זה לא אירוע נורמלי. מה שיש לנגד עינינו זה ראש הממשלה החלש ביותר שהיה פה, וממשלה בהפרעה. זה לא ממשלת ימין על מלא, זו ממשלת טירוף על מלא. אין לנו שום כוונה לשבת בשקט בזמן שהיא מפרקת מבפנים את מדינת ישראל", סיים לפיד את דבריו.

נתניהו עונה ללפיד: "אתה מפיץ שקרים אינסופיים נגד הממשלה הנבחרת"


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368