מירב בן ארי במתקפה על הח"כ הסרוג: "אתה צריך ללכת לטיפול"

במהלך דיון סוער בכנסת על חוק בן גביר שיאפשר לשר המיועד לביטחון לאומי איתמר בן גביר סמכויות נרחבות במשטרת ישראל, התפתח עימות בין חברת הכנסת מרב בן ארי לחבר הכנסת משה סעדה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/12/22 16:04 כא בכסלו התשפג

מירב בן ארי במתקפה על הח"כ הסרוג: "אתה צריך ללכת לטיפול"
בן ארי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

הדיונים הסוערים בכנסת על ארבעת חוקי הקואליציה נמשכים היום (ה') בכנסת, במהלך דיון סוער בכנסת על חוק בן גביר שיאפשר לשר המיועד לביטחון לאומי איתמר בן גביר סמכויות נרחבות במשטרת ישראל סיפקה חברת הכנסת מרב בן ארי אמירה חריגה מאוד. 

"אתה צריך ללכת לטיפול. מה הבעיה, זה בושה? יש לך תיסכולים", אמרה בכעס בן ארי לחבר הכנסת משה סעדה מהליכוד, לבקשת סעדה בן ארי הסתייגה מיד מדבריה: "אני חוזרת בי, למרות שאני לא חוששת ממך, אבל חזרתי בי, רק אמרתי שיפתור את העניינים".

חברת הכנסת מיכל וולדיגר מהציונות הדתית כתבה על התקרית: "מירב, לפני שאת שולחת אנשים לטיפול, מן הראוי היה קודם כל וראשית לכל לדאוג שיהיו מספיק מטפלים בשירות הציבורי, שיהיו מספיק מענים - מה שלא עשיתם בתקופת שלטונכם. אז בואי, בושה.

בהמשך ניצת עימות גם בין סעדה לחבר הכנסת רם בן ברק אחרי שסעדה אמר על חברי האופוזיציה שהם עסוקים בלדקלם. סעדה צעק על בן ברק: "אתה שקרן". הדיון בחוק נמשך מהבוקר וצפוי להסתיים בשעות הקרובות, אז יעלה להצבעה לקריאה ראשונה במליאה.