עקיבא נוביק נגד עידית סילמן: "באיזה קטע היא דורשת תפקיד"

אחרי הדיווח כי נתניהו מנסה להוריד את סילמן מקבלת תיק שרה, הפרשן הפוליטי הסרוג בציוץ נגד חברת הכנסת המשוריינת: "גם הליכוד וגם סילמן נשבעו שלא הובטח לה שום תפקיד" | ואיזה תפקיד הוא חושב שמתאים לה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 23:02 יז בכסלו התשפג

עקיבא נוביק נגד עידית סילמן: "באיזה קטע היא דורשת תפקיד"
עקיבא נוביק, צילום: יפעת קלמר

עידית סילמן לא מוכנה לוותר על תפקיד שרה, ועקיבא נוביק תוקף אותה. בדיווח של דפנה ליאל מוקדם יותר הערב (א'), דווח כי נתניהו נפגש עם חברת הכנסת הסרוגה וניסה לשכנע אותה להסתפק בתיק של סגנית שר או יושבת ראש ועדה, ניסיון שלא צלח עם התנגדותה של סילמן.

הוצנחה לרשימה

עיתונאי התאגיד, עקיבא נוביק, צייץ נגד סילמן וכתב: "גם הליכוד וגם סילמן נשבעו שלא הובטח לה שום תפקיד תמורת פירוק הקואליציה הקודמת. אז באיזה קטע היא דורשת תפקיד בממשלה הבאה?", והוסיף גם תוך כדי הגנה על נבחרי הפריימריז בליכוד: "למה היא צריכה לקבל תפקיד לפני ליכודניקים ותיקים שעבדו קשה ונבחרו בפריימריז, ולא הוצנחו ברשימה?".

נוביק כתב כי לדעתו סילמן צריכה לקבל את תפקיד יושבת ראש ועדת הבריאות, תפקיד אותו מילאה בעבר, ולדבריו זהו "נושא שהיא שולטת בו ועשתה בו עבודת רצינית ויסודית".

סילמן: "חרטוט"

נזכיר כי סילמן כינתה את הדיווח של ליאל 'קשקוש', וכתבה: "אלו הם חייו של נבחר ציבור, פנתה אליי הערב הכתבת דפנה ליאל עם סיפור שלא היה ולא נברא מתוך פגישתי האישית עם ראש הממשלה הנבחר. הבהרתי לה באופן חד משמעי שלא היו דברים מעולם והסיפור אותו היא מתארת הוא חרטוט. למרות הבהרותיי היא החליטה לפרסם הערב דברים שאינם נכונים כלל ועיקר".