נתניהו בסבב פגישות: השעות הגורליות של חברי הליכוד

אחרי שסיכם עם השותפים אילו תפקידים הם יקבלו, ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נפגש היום עם חברי הליכוד. על הפרק: כמה מהתפקידים הבכירים ביותר בממשלה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/12/22 16:22 יג בכסלו התשפג

נתניהו בסבב פגישות: השעות הגורליות של חברי הליכוד
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אתמול חתמו במפלגת יהדות התורה על נספח תפקידים עם ראש הממשלה המיועד נתניהו, כעת, אחרי ששלל רב חולק לשותפים הקואליציוניים, תניהו מתפנה להתעסק במפלגתו שלו וזימן את כל חברי הסיעה ללשכתו בכנסת.

אל החדר המאובטח נכנסים בזה אחר זה חברי הליכוד לפגישה אישית עם נתניהו, כאשר ראשון להיכנס היה המנצח בפריימריז, ואחריו נכנסים שאר חברי הכנסת לפי מיקומם ברשימה. נתניהו מחזיק אצלו כמה תפקידים בכירים, שר הביטחון, שר החוץ, יו"ר האופוזיציה, שר החינוך ועוד. 

אחרי שיצאו דיווחים על כמה מינויים מסתמים כמו מינויו של אמיר אוחנה למשרד החוץ, בלשכת נתניהו מסרו כי, "הפרסומים על הבטחות לתפקידים אינם נכונים. בשלב זה, ראש הממשלה המיועד נתניהו רק שומע ומקשיב לחברי הכנסת של הליכוד".

חלוקת התפקידים של סמוטריץ'

שר האוצר המיועד בצלאל סמוטריץ' גם החל לחלק את התפקידים אותם קיבל, היום מסרו במפלגת הציונות הדתית כי, "ח״כ אורית סטרוק תכהן בעזרת ה׳ כשרת המשימות הלאומיות וח״כ אופיר סופר יכהן בעזרת ה׳ כשר העלייה והקליטה".