נעם הגישה תלונה על הסתה לרצח: "נצעד על הגופה של החלאה"

מפלגת נעם הגישה תלונה במשטרה על איום כלפי אבי מעוז והסתה לרצח: "ההסתה הגוברת בימים האחרונים נגד יו"ר המפלגה חצתה כל גבול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/22 17:46 י בכסלו התשפג

נעם הגישה תלונה על הסתה לרצח: "נצעד על הגופה של החלאה"
אבי מעוז, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

מאז ההסכם של הליכוד עם מפלגת נעם ולחיצת הידיים המחויכת בין נתניהו לאבי מעוז, הרוחות סוערות. מנהלי בתי ספר חותמים על עצומות, ראשי רשויות נערכים למרד, וראש המשלה שעדיין מכהן, לפיד, יצא ברצף פוסטים ומכתבים. בעקבות המתקפות, מפלגת נעם הגישה הערב (א') תלונה במשטרה על איום כלפי יו''ר המפלגה, חבר הכנסת אבי מעוז והסתה לרצח. 

https://twitter.com/itaymeir/status/1599311424299315200

מזה מספר ימים ישנה אווירת הסתה ואיומים

בתלונה נכתב:"מזה מספר ימים ישנה אווירת הסתה ואיומים כנגד ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם. בתוך האווירה העכורה, איתי מאיר מצא לנכון להסית לרצוח את ח"כ מעוז, ולכנותו נאצי. מאיר פרסם פוסט ברשת הטוויטר בה כתב: "זה לא במסגרת החוק אבל במידה והוא יבטל את מצעד הגאווה אנחנו נצעד על גופה של החלאה הנ"ל", תוך שהוא מצרף לדבריו כתבה המתייחסת לח"כ אבי מעוז. בפוסט נוסף כתב מאיר: "נו אני מחכה כבר דקה אף אחד לא קרא לי אלים כי אני תומך במאבק אלים בנאצים", תוך שהוא מתייחס לדבריו הקודמים, ובמשתמע מכנה את ח"כ מעוז נאצי". 

צילום: צילום מסך

נעם: קוראים למפלגות האופוזיציה לעצור את ההסתה והתססה

עוד נכתב כי "מיותר לציין כי דברים כגון אלו הנאמרים בפהרסיה בתוך אוירה של התלהמות, עלולה להביא לכך שמאן דהוא ינסה לממש את הדברים ולנקוט באלימות ואף בניסיון לרצוח את ח"כ מעוז. אנו דורשים חקירה מהירה ותכליתית, שתמנע פגיעה חלילה בח"כ מעוז ותביא למיצוי הדין עם המסית".

ממפלגת נעם נמסר בתגובה: "ההסתה הגוברת בימים האחרונים נגד יו"ר המפלגה ח"כ אבי מעוז חצתה כל גבול. אנו קוראים ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ולשאר מפלגות האופוזיציה לנהוג באחריות, לעצור את ההסתה וההתססה ולגנות כל אירוע אלימות. בידכם הדבר"