המהלך של בן גביר נגד עיתונאי הארץ: "מי שמשקר ישלם"

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיש תביעת לשון הרע נגד עיתון הארץ ונגד חיים לוינסון: "מנהלים נגדי מסע הכפשות שקרי, מי שמשקר ישלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 14:29 ז בכסלו התשפג

המהלך של בן גביר נגד עיתונאי הארץ: "מי שמשקר ישלם"
בן גביר, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הגיש הבוקר (ה') תביעת לשון הרע על סך כ-150 אלף ש"ח באמצעות עו"ד חנמאל דורפמן נגד עיתון הארץ והכתב חיים לוינסון וזאת לאחר פרסום סדרה ארוכה של הכפשות ושקרים בעיתון הארץ נגדו.

בכתב התביעה טוען עו"ד דורפמן כי: "עיתון הארץ פרסם כתבה שקרית, מסולפת המהווה דיבה חמורה, זאת על אף שידע כי העובדות, בלשון המעטה, אינן אמת". כמו כן, בכתב התביעה מפורט כי לוינסון והארץ פרסמו כתבה נגד ח"כ בן גביר ולפיה ח"כ בן גביר התנגד להגשת תלונה במשטרה בשל אירוע של הטרדה מינית, כשהדברים לא היו ולא נבראו ומדובר בדברי שקר והכפשה.

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר מסר: "בעיתון הארץ שכחו שהבחירות הסתיימו  וממשיכים לסמן אותי כמטרה להכפיש אותי ולפרסם לשון הרע. מסע ההכפשות השקרי נגדי לא ירתיע אותי, ומי שמשקר ישלם".

בן גביר נגד כתב "הארץ": "מקבל בונוסים מהעורכים שלו על כל משפט שיקרי"

הבוקר בן גביר גם תקף את העיתונאי ג'וש בריינר וכינה אותו: "שליח עיתון הארץ לטינופים והכפשות נגדי, אין יום שהוא לא מנסה להעלות עוד פייק, כאילו הוא מקבל בונוסים מהעורכים שלו על כל משפט שיקרי", כתב בן גביר בזעם בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף: "הבחירות הסתיימו, אנחנו ניצחנו, 'הארץ' הפסידו, אתה מוזמן לצאת מהקמפיין ולהתחיל לעשות עיתונות".

בריינר מסר ל"חדשות כיפה" בתגובה: "שמח שגם השר המיועד בן גביר קורא באדיקות את עיתון 'הארץ' וקורא לכל מצביעי עוצמה יהודית לעשות גם הם מנוי לעיתון הטוב והמעמיק בישראל, 4.90 ש"ח בלבד לחודש הראשון".