יהיו הפתעות? גנץ ימסור היום הצהרה חשובה

שר הביטחון ויו"ר מפלגת המחנה הממלכתי בני הודיע כי היום בצהריים ימסור בכפר המכבייה שברמת גן הצהרה חשובה, על פי ההערכות גנץ יתייחס לאירועים בחברון

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 11:06 ו בכסלו התשפג

יהיו הפתעות? גנץ ימסור היום הצהרה חשובה
גנץ, צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

שר הביטחון ויו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ ימסור הצהרה חשובה היום בשעה 15:30 בכפר המכביה. כך הודיעו בסביבת השר, במפלגה הזמינו את כלי התקשורת לסקר את ההצהרה אך ככל הנראה לא צפויה הצהרה בעלת משמעות פוליטית מרחיקת לכת. 

על פי הערכות גנץ יתייחס לאירועים בחברון והשיח הפוליטי שנוצר סביב העונש שקיבל החייל מגבעתי שאמר שתכף בן גביר יגיע לעשות סדר. ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו התייחס היום לפרשה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "צה״ל הוא צבא העם, אני קורא לכולם, מימין ומשמאל, להשאיר אותו מחוץ לכל ויכוח פוליטי".

מנגד, השר המיועד לביטחון לאומי יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, פנה אמש לשר הביטחון בני גנץ וביקש להיפגש עם לוחם צה"ל שנשלח ל-10 ימי מחבוש בכלא לאחר שתועד אומר "בן גביר הולך לעשות סדר", זאת לאחר פרובוקציות של אנרכיסטים. במכתבו ציין ח"כ בן גביר: "אינני רואה פסול בהתנהלותו של החייל אל מול המציקים ואני מצר על הענישה הלא מידתית שמופנית כלפיו".  והוסיף: "ברצוני לבקר את החייל בבית הכלא הצבאי מחר ולעודד את רוחו".