צפו גנץ נערך למשחק ההיסטורי במונדיאל וחושף במי הוא תומך

שר הביטחון נשאל האם הוא מביע תמיכה בנבחרת האמריקאית לקראת המשחק מול איראן: "תומך מקצועית ותומך אסטרטגית בניצחון האמריקאי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/22 18:12 ד בכסלו התשפג

גנץ נערך למשחק ההיסטורי במונדיאל וחושף במי הוא תומך
גנץ, צילום: MSC

מונדיאל קטאר 2022 יצא לדרך בשבוע שעבר עם לא מעט הפתעות: סעודיה ניצחה את ארגנטינה, הנבחרת הקטארית שברה שיא שלילי בן 92 שנה, והניצחון המוחץ של אנגליה על איראן. לקראת המשחק ההיסטורי של נבחרת ארצות הברית מול הנבחרת האיראנית, האמריקאים מקבלים תמיכה מיו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ.

לשאלה האם הוא רוצה להביע עמדה או תמיכה פומבית לקראת משחק ארה"ב נגד איראן, ענה שר הביטחון: "תומך מקצועית ותומך אסטרטגית בניצחון האמריקאי ואני מקווה שנוכל לראות את המשחק הזה".

צילום: shutterstock

"ערב הסעודית מובילה על מסי. הפועל פתח תקווה, תאמיני בעצמך"

זו לא הפעם הראשונה מאז תחילת המונדיאל ששר הביטחון משתף את ציפיותיו. בשבוע שעבר,  שיחקה הנבחרת של ערב הסעודית נגד קבוצת ארגנטינה שכבר 35 משחקים לא הפסידה אף משחק, אך נראה שהמזל שייך לתושבי חצי האי הערבי כאשר נבחרת סעודיה ניצחה את נבחרת ארגנטינה האימתנית. 

ערב הסעודית, שלא מדורגת בין כוכבות המונדיאל ונחשבה לאחת החלשות במונדיאל הפתיעה את כולם וניצחה 2:1 את נבחרת ארגנטינה, מי שמיהר להתלוצץ על חשבונה של נבחרת ארגנטינה ולפרגן לקבוצה שהוא אוהד שרוף שלה, הפועל פתח תקווה, הוא שר הביטחון בני גנץ, שצייץ "ערב הסעודית מובילה על מסי. הפועל פתח תקווה, תאמיני בעצמך".