הח"כ הסרוג: הלוחם מגבעתי הוא אידיוט שצריך לשלוח לכלא

חבר הכנסת משה קינלי טור פז ממפלגת יש עתיד התייחס הבוקר לסערת הלוחם מגבעתי שנשלח ל-10 ימי מחבוש אחרי שצעק על מפגיני שמאל | "צריך לשלוח ל-10 ימי מחבוש. זו התנהגות אידיוטית. טוב עשו מפקדיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 10:07 ה בכסלו התשפג

הח"כ הסרוג: הלוחם מגבעתי הוא אידיוט שצריך לשלוח לכלא
טור פז, צילום: Miriam Alster/Flash90

ההחלטה הבוקר של הדרג הפיקודי בצה"ל לשלוח את לוחם גבעתי שצעק לעבר פעילי שמאל בחברון, "חכה לבן גביר הוא יעשה פה סדר", לעשרה ימים בכלא צבאי, גררה שורה של תגובות זועמות ומגבות מהפוליטיקאים מימין ומשמאל. 

"החייל האידיוט מגבעתי"

בראיון לגלי צה"ל אמר הבוקר חבר הכנסת קינלי טור פז מיש עתיד: "את החייל האידיוט מגבעתי שאמר למפגין 'חכה לבן גביר' - צריך לשלוח ל-10 ימי מחבוש. זו התנהגות אידיוטית. טוב עשו מפקדיו, העונש שניתן הוא סוג של עונש חינוכי, כי בן אדם צריך להבין שהוא משאיר את הפוליטיקה מחוץ לצבא. הוא ישב 10 ימים במחבוש, יחשוב קצת על הדברים ויחזור יותר צנוע".

בן גביר נסע לחזק את משפחתו של הלוחם

מנגד, השר המיועד לביטחון לאומי יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע הבוקר לתמוך במשפחתו של לוחם צה"ל שנשלח ל-10 ימים בכלא ונפגש עם אלי לוי אביו של החייל שתועד אומר "בן גביר הולך לעשות סדר" לאחר פרובקציות של אנרכיסטים ונשלח ל-10 ימי מחבוש בכלא הצבאי.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "אני נמצא כאן עם אביו של לוחם צה"ל שנשלח לעשרה ימי מחבוש, עשרה ימי מחבוש לאחר שאמר לאותם אנרכיסטים "בן גביר יעשה לכם סדר". אני דורש מהרמטכ"ל ומכל הפיקוד לחשוב פעמיים על העונש הזה.