לפיד במתקפה: "נציגו של הרב טאו בלשכת ראש הממשלה - טירוף"

ההסכם בין מפלגות הליכוד ונעם הוביל את אבי מעוז לתפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה. יאיר לפיד מתנגד למהלך בכל תוקף: "בוחרי הליכוד, זה מה שרציתם? שהלאומן החשוך הזה יחליט על החיים שלכם? על הבנות שלכם? על האחיין הגיי שלכם?"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/11/22 20:58 ג בכסלו התשפג

לפיד במתקפה: "נציגו של הרב טאו בלשכת ראש הממשלה - טירוף"
פלפיד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הערב (א') נחתם ההסכם בין מפלגות הליכוד ונעם, וחבר הכנסת אבי מעוז יכול לרשום לזכותו שלושה הישגים, כאשר תוקם רשות לזהות לאומית-יהודית במשרד ראש הממשלה, והוא עצמו ימונה לסגן שר במשרד ראש הממשלה, ויהיה אחראי גם על הארגון ׳נתיב׳ ועל יחידות נוספות. ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, יצא במתקפה נגד ההסכם שנחתם בין שתי המפלגות.

"נבנית פה ממשלת טרלול על מלא"

"עם כל יום שעובר מסתמן שבמקום ממשלת ימין על מלא", פתח לפיד וכתב בחשבון הטוויטר שלו, "נבנית פה ממשלת טרלול על מלא. העובדה שנתניהו ימנה את אבי מעוז, נציגו של הרב טאו, לסגן שר בלשכת רה"מ היא לא פחות מטירוף הדעת".

"זה האיש שמתנגד לשירות נשים בצה"ל, מתנגד לנשים בתפקידים בכירים, תומך בטיפולי המרה ללהט״בים ובכל עמדת חושך אחרת שעולה בדעתכם. בוחרי הליכוד, זה מה שרציתם? שהלאומן החשוך הזה יחליט על החיים שלכם? על הבנות שלכם? על האחיין הגיי שלכם? ככה אתם רוצים שתראה מדינת ישראל?".

"צריך לבטל מיד את יחידת היוהל"ם בצבא"

בראיון לתכנית "פגוש את העיתונות" אתמול, הצהיר מעוז כי הוא ידאג לבטל את יחידת יועצת הרמטכ"ל לענייני מִגדר (יוהל"ם), ואמר כי הוא רוצה להקים רשות שתדאג לקידום הזהות היהודית של המדינה, "רשות שתדאג לחסום את ארגוני הפרוגרס הרדיקליים להיכנס בצבא, במשרד החינוך, במשטרה. צריך לבטל מיד את יחידת היוהל"ם בצבא כי היא מכניסה ערכים שהם זרים לצה"ל".

נזכיר כי בשבוע שעבר רשימת הציונות הדתית התפצלה באופן רשמי בדיון בוועדה המסדרת בכנסת, לשלוש סיעות, כאשר נעם בראשות אבי מעוז עם מנדט אחד. ביום שני שעבר פרסמנו את הדרישות שהציג מעוז בשיחות המשא ומתן לצורך הצטרפות לממשלה בראשות בנימין נתניהו. אחת מהתנאים היה כי בטפסים ממשלתיים לא יתאפשר לכתוב הורה 1 והורה 2 אלא רק אבא אימא ואחר.