חבר הכנסת הסרוג תוקף את דרעי וסמוטריץ': "זה נראה למישהו הגיוני?"

השר לשירותי דת לשעבר מתן כהנא תוקף את ראשי ס"ס והציונות הדתית וטוען כי אין למנותם לשרים: "עבריין מורשע שלקח שוחד וגנב כסף מהמדינה ומי שהשתמט משירות מלא ולמד משפטים במקום ללמוד תורה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 21/11/22 09:21 כז בחשון התשפג

חבר הכנסת הסרוג תוקף את דרעי וסמוטריץ': "זה נראה למישהו הגיוני?"
סמוטריץ', נתניהו ודרעי, צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

שיחות המשא ומתן בין עוצמה יהודית לליכוד הופסקו אמש והבוקר (א') אף נשמע איום כי למפלגה אין כל בעיה לשבת באופוזיציה, השיחות עם הציונות הדתית עדיין תקועות ובאופן כללי נראה כי הממשלה רחוקה מאוד מהקמתה. בזמן שהשותפות בגוש הימין מנסות לגשר על הפערים הרבים, חבר הכנסת מהמחנה הממלכתי, מתן כהנא, תקף שניים מראשי הגוש.

"עזבו רגע ימין/שמאל...", פתח כהנא את דבריו בחשבון הטוויטר שלו. "באיזה עולם נראה למישהו הגיוני למנות לשר אוצר עבריין מורשע שלקח שוחד וגנב כסף מהמדינה (אין דרך אחרת לקרוא להעלמת מס)??? ולמנות לשר ביטחון מי שהשתמט משירות מלא ולמד משפטים במקום ללמוד תורה???". 

מתן כהנא

מתן כהנא | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

התנאי של סמטוריץ'

על פי פרסום בכאן חדשות הבוקר, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', הודיע כי הוא מוכן לוותר על תיק הביטחון, בתנאי שיקבל לידיו את משרד האוצר עם סמכויות רחבות על ניהול החיים האזרחיים של הישראלים ביהודה ושומרון. כך שגם אם לא ימונה לבסוף לתפקיד שר הביטחון, הוא עדיין יוכל לקבוע את המדיניות בעניין.

בזמן שהוא נלחם לקבלת תיק בכיר, הושווה סמוטריץ' ברשת החברתית טוויטר למנהיג ארגון הטרור חמאס בעזה, יחיס סינואר. אל הכרזה הוצמדו המילים: "אין הבדל בינהם! זה נבלה סרוחה וזה טרפה סרוחה".

כהנא בהשבעת הכנסת ה-25: