נתניהו בדרך לבלפור: הרצוג זימן את ראשי הסיעות

מנכ"ל בית הנשיא אייל שויקי שלח הבוקר מכתבים רשמיים לנציגי הסיעות והודיעם כי נשיא המדינה יצחק הרצוג יחל את סבב ההתייעצויות עם כלל הסיעות שנבחרו לכנסת, לטובת הטלת מלאכת הרכבת הממשלה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/11/22 13:04 יב בחשון התשפג

נתניהו בדרך לבלפור: הרצוג זימן את ראשי הסיעות
הרצוג, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי שלח הבוקר (א') מכתבים רשמיים לנציגי הסיעות והודיע להם כי נשיא המדינה יצחק הרצוג יחל את סבב ההתייעצויות עם כלל הסיעות שנבחרו לכנסת, ביום רביעי הקרוב.

"עם קבלת התוצאות הרשמיות של הבחירות לכנסת ה-25, ביום רביעי, יחל נשיא המדינה יצחק הרצוג לקיים סבב התייעצויות עם נציגי הסיעות שנבחרו לכנסת, ולאחריו יקיים שיח עם המועמדים המומלצים על ידי הסיעות לקבלת המנדט להרכבת הממשלה", אמר שויקי. "הליך ההתייעצויות הקבוע בחוק, יועבר בשידור חי מבית הנשיא, ובסיומו יודיע הנשיא יצחק הרצוג על המועמד שעליו יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה".

דבריו של שויקי: 

נשיא המדינה הנחה כי העברת מפגשיו עם הסיעות השונות תתקיימנה בשידור חי, בכל פלטפורמות המדיה השונות, וזאת מתוך רצון לקדם שקיפות מול אזרחי ישראל. כבכל סבב התייעצויות, יוקם בבית הנשיא מרכז תקשורת גדול. ראשי סיעות שיבקשו למסור הודעה רשמית לתקשורת יעשו זאת מיד בתום הפגישה עם הנשיא במרכז התקשורת שם יעמדו לרשות העיתונאים כל האמצעים הטכניים הנדרשים וכן עמדות לשידור חי מהמשכן.