ראיון אופיר סופר: "מקווים שההישג יבוא לידי ביטוי בממשלה"

יום אחרי התוצאות המרשימות של מפלגת הציונות הדתית, שוחחנו עם חבר הכנסת אופיר סופר שדיבר על הפעולות של הממשלה העתידית, "טיפול בצפון השומרון ובהתיישבות הצעירה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/11/22 14:24 ח בחשון התשפג

אופיר סופר: "מקווים שההישג יבוא לידי ביטוי בממשלה"
אופיר סופר, צילום: כיפה

אחרי שאתמול מפלגת הציונות הדתית בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' רשמה הישג מרשים עם מספר גבוה של מנדטים, שוחחנו עם חבר הרשימה, חבר הכנסת אופיר סופר. במענה לשאלה אם הוא הופתע מהתוצאה אמר סופר: "אי אפשר לומר שלא דיברנו על המספר הזה, אנחנו שמחים שהגוש מתחזק והציונות הדתית רשמה הישג מדהים ואנחנו מקווים שזה יבוא לידי ביטוי בממשלה".

באיזה מובן, תפקידים?

"קודם כל במהות, שמה שהתחייבנו לבוחרים נעבוד עליו בצורה טובה ומשמעותית. הציבור ביקש משילות, בטחון פנים ושינוי במערכת המשפט. אלו התפקיד של הממשלה הזאת. אני לא רוצה להיכנס למספרי תיקים אבל אפשר להסתכל על המספרם, אנחנו בעקר מדברים על המהות.

באיזה אופן תדאגו להתיישבות למשל?

אנחנו בשנה האחרונה שמנו סדר יום בשלל נושאים כמו התיישבות צעירה, חינוך, משילות וזהות יהודית. יש פה נושאים שיהיו קווי הייסוד של הממשלה הזאת, אנחנו לא נופתע מצעדים כאלה ואחרים כולם דיברו על הסוגיות האלה. אחת הפעולות של הממשלה צריכה להיות טיפול בצפון השומרון ובהתיישבות הצעירה, אנחנו לא מדברים בקווים אדומים, אבל עכשיו אנחנו צריכים לעמוד בהבטחות.

יכול להיות שנתניהו יחפש שותפים אחרים?

נראה פה ממשלת ימין מלא מלא.

סמוטריץ' חוגג עם התומכים