אמיתי פורת: "הבחירות הן על הובלת רעיונות של יהדות מקרבת"

מועמד הבית היהודי אמיתי פורת הצביע בבחירות לכנסת, ואת המשך היום יעשה עבור המפלגה שעל פי הסקרים האחרונים - לא עוברת את אחוז החסימה: "זה תלוי בקדוש ברוך הוא ובמאמצים שלנו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/11/22 09:03 ז בחשון התשפג

אמיתי פורת: "הבחירות הן על הובלת רעיונות של יהדות מקרבת"
אמיתי פורת, צילום: כיפה

נתוני הסקרים האחרונים שפורסמו ביום שישי האחרון, מלמדים כי על אף המאצים הרבים שהשקיעו בבית היהודי, המפלגה לא עתידה לעבור את אחוז החסימה. מועמד המפלגה אמיתי פורת הצביע הבוקר בקלפי בכפר עציון, והתפנה לראיון קצר עם חדשות כיפה.

"יהדות מקרבת שמחברת בין כל חלקי העם"

"הבחירות האלה הן על הרבה דברים. בעיקר על היכולת שלנו כעם להצליח להקים ממשלה יציבה בישראל, כשהשלד המרכזי שלה הוא המחנה הלאומי. הבחירות הן על ההובלה של רעיונות של יהדות מקרבת שמחברת בין כל חלקי העם, של אמונה בעם ישראל, בארץ ישראל ובתורת ישראל. לחבר כמה שאפשר את העם לברית משותפת".

מה נראה בלילה?

"אנחנו מקווים ומצפים לטוב. מקוום שנעבור, נכנס ונביא את הקול הזה לכנסת ישראל. מה מעבר? זה תלוי בקדוש ברוך הוא ותלוי בכל אחד מאיתנו ובמאמצים שלנו". 

הרב איזמן ממשיך לתמוך בשקד

"אנחנו מקווים שזה יהיה טוב ועדיין אנחנו תומכים בה", הבהיר בתחילת השבוע הרב איתן איזמן. "יש תנועות התעוררות מסוימות, יש סיכוי סביר שהיא גם תעבור".

עוד אמר הרב שייסד את רשת החינוך נועם-צביה וחבר בפורום תקנה, כי "חשוב מאוד שהבית היהודי יכנס. אם הליכוד היה עוזר לה להיכנס היו לה עוד ארבעה מנדטים טובים וחזקים. חבל שהוא לא מתעשת ועוזר לבית היהודי לעבור. הם עושים טעות גדולה".