הרב שתומך בשקד: "סיכוי סביר שהיא תעבור"

הרב איתן איזמן לא מתכוון להסיר את תמיכתו באיילת שקד: "חבל שהליכוד לא מתעשת ועוזר לבית היהודי לעבור" | ביום שישי לקראת שבת, הרב אריה שטרן הסיר את תמיכתו בשקד: "אין טעם כשלא מובטח אחוז החסימה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/10/22 16:20 ה בחשון התשפג

הרב שתומך בשקד: "סיכוי סביר שהיא תעבור"
שקד , צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בשבוע שעבר הבית היהודי בראשות השרה איילת שקד, הציגו את ששת הרבנים שתומכים במפלגה: הרב אריה שטרן, הרב יעקב מדן, הרב יגאל אריאל, הרב איתן איזמן, הרב יואל בן נון והרב עמיחי גורדין. כמה שעות לפני כניסת השבת הרב שטרן הסיר את תמיכתו בשקד בטענה של "אין טעם כשלא מובטח אחוז החסימה". מנגד, בשיחה עם חדשות כיפה אותה קיימנו היום (א') הרב איזמן הבהיר כי הוא ממשיך לתמוך בשקד. 

בליכוד עושים טעות גדולה

"אנחנו מקווים שזה יהיה טוב ועדיין אנחנו תומכים בה", הבהיר הרב איזמן. "יש תנועות התעוררות מסוימות, יש סיכוי סביר שהיא גם תעבור".

עוד אמר הרב שייסד את רשת החינוך נועם-צביה וחבר בפורום תקנה, כי "חשוב מאוד שהבית היהודי יכנס. אם הליכוד היה עוזר לה להיכנס היו לה עוד ארבעה מנדטים טובים וחזקים. חבל שהוא לא מתעשת ועוזר לבית היהודי לעבור. הם עושים טעות גדולה".

בחודש שעבר, כפי שמופיע במודעת התמיכה בבית היהודי, אמר הרב איזמן: "אני קורא לתמוך בבית היהודי, בראשות איילת שקד ויוסי ברודני שברוך ה' בונים ומקוממים מחדש את הבית היהודי ובעזרת ה' הציבור יודע את המשימות הגדולות שלפנינו. גם איילת שקד יודעת לפעול ולעשות וגם יוסי ברודני יודע וזה ניכר בעיר שלו". 

מודעת התמיכה בבית היהודי

איילת שקד הגיעה היום לאולפן כיפה: