בחירות 2022

המחנה הממלכתי בעקבות הראיון בכיפה: קול לשקד יכניס את סמוטריץ' ובן גביר

בעקבות הריאיון של יוסי ברודני לחדשות כיפה, המחנה הממלכתי תקפו את דבריו של ראש עיריית גבעת שמואל ומספר שתיים ברשימת הבית היהודי: "אין אדם בישראל שעדיין מאמין ששקד תעבור את אחוז החסימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/22 19:54 ו בחשון התשפג

המחנה הממלכתי בעקבות הראיון בכיפה: קול לשקד יכניס את סמוטריץ' ובן גביר
צילום: קובי וולף, אלעד מלכה

בחירות 2022: ראש עיריית גבעת שמואל ומספר שתיים ברשימת הבית היהודי לכנסת, יוסי ברודני, אמר היום (ב') בראיון לחדשות כיפה: "אין עלי לחצים לפרוש, אנחנו רצים עד הסוף והמון יצביעו מחר לבית היהודי, אנחנו רצים עד הסוף וחוברים רק לגוש הימין". בעקבות הריאיון, המחנה הממלכתי בראשות שר הביטחון, בני גנץ, תקפו את ברודני ואת הבית היהודי, בראשות שרת הפנים, איילת שקד.

"אין אדם בישראל שעדיין מאמין ששקד תעבור את אחוז החסימה, גם לא יוסי ברודני. קול לשקד, יכניס את סמוטריץ' ובן גביר לקודש הקודשים של ביטחון ישראל, שיבעירו את המדינה בחסות נתניהו. חובה לאפשר לנציגי המגזר הציוני-דתי נציגות בכנסת ובממשלה הבאה. חובה להצביע למחנה הממלכתי", נמסר ממפלגתו של שר הביטחון.

שקד, ברודני ומשה

שקד, ברודני ומשה צילום: ברני ארדוב-בנוביץ תקשורת

יוסי ברודני: "בזכות איילת שקד נתניהו יכול להתמודד"

בראיון נשאל ברודני מה תהיה הרגשתו אם הימין יגיע ל-61 בלעדיכם. "אם יקימו ממשלה בלעדינו והיא תהיה ממשלה טובה אני אברך עליה", ענה ראש עיריית גבעת שמואל ומספר 2 בבית היהודי.

הוא הוסיף ואמר כי "לנו יש שלושה מנדטים של אנשים שלא יצביעו לנתניהו ומעוז, איתנו יש ממשלת ימין, למה לקחת סיכון? בכנסת האחרונה שקד התנגדה לחוק הנאשם, בזכותה נתניהו יכול להתמודד, כי היא הלכה עם האמת שלה ולא לפי המניעים האישיים". 

עוד נשאל אם לדעתו יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, כשיר לכהן כשר לביטחון פנים בממשלה הבאה. "מוקדם מדי לחלק תפקידים, זה תפקיד חשוב בטח אחרי השנה האחרונה וצריך שם עבודה יסודית. לא מתייחס לאיתמר בן גביר, צריך אנשים עם ניסיון ועבר צבאי. אין ספק שלדברים ביטחוניים צריך אנשים עם עבר ביטחוני", אמר ברודני.