בחירות 2022

ראיון יוסי ברודני: "בזכות איילת שקד נתניהו יכול להתמודד"

רגע לפני היום הגורלי, יוסי ברודני, מספר שתיים בבית היהודי הגיע לראיון בכיפה: "לנו יש שלושה מנדטים של אנשים שלא יצביעו לנתניהו וסמוטריץ'" | על הדרישה של בן גביר: "לדברים ביטחוניים צריך אנשים עם עבר ביטחוני"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/10/22 18:54 ו בחשון התשפג

יוסי ברודני: "בזכות איילת שקד נתניהו יכול להתמודד"
צילום: ללא

ראש עיריית גבעת שמואל ומספר שתיים ברשימת הבית היהודי לכנסת אומר בראיון לחדשות כיפה: "אין עלי לחצים לפרוש, אנחנו רצים עד הסוף והמון יצביעו מחר לבית היהודי, אנחנו רצים עד הסוף וחוברים רק לגוש הימין". 

בעבר אמרת ששקד נתנה סטירה למצביעים

הציבור שלנו הוא אותו ציבור וגם חוזר אלינו, איילת שקד עברה שנה קשה אבל תמיד היא הייתה הסמן הימני בממשלה ודאגה לציבור הדתי לאומי. 

בן גביר מתאים לתפקיד השר לביטחון פנים?

מוקדם מדי לחלק תפקידים, זה תפקיד חשוב בטח אחרי השנה האחרונה וצריך שם עבודה יסודית. לא מתייחס לאיתמר בן גביר, צריך אנשים עם ניסיון ועבר צבאי. אין ספק שלדברים ביטחוניים צריך אנשים עם עבר ביטחוני. 

איך אתה עדיין ראש עיר?

אני מקבל חיבוק חם מהעיר שלי, רוב תושבי העיר תומך ואומר כל הכבוד ושצריך אנשים כמוני. החוק מתיר להתמודד במקביל, מחר אני אבחר ואתפטר מראשות העיר. 

מה אם הימין יגיע ל-61 בלעדיכם?

אם יקימו ממשלה בלעדינו והיא תהיה ממשלה טובה אני אברך עליה. 

לסיום אמר ברודני: "לנו יש שלושה מנדטים של אנשים שלא יצביעו לנתניהו ומעוז, איתנו יש ממשלת ימין, למה לקחת סיכון? בכנסת האחרונה שקד התנגדה לחוק הנאשם, בזכותה נתניהו יכול להתמודד, כי היא הלכה עם האמת שלה ולא לפי המניעים האישיים".