הדר מוכתר אזקה את עצמה לשערי הכנסת והעיתונאים עקצו

יו"ר צעירים בוערים הגיעה הערב לכניסה למשכן הכנסת, שם חוללה מהומה: "קשרתי את עצמי לכנסת. מצב חירום נדלני. לא זזה מכאן", כתבה בחשבון הטוויטר שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/22 22:01 כט בתשרי התשפג

הדר מוכתר אזקה את עצמה לשערי הכנסת והעיתונאים עקצו
מוכתר בכנסת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר צעירים בוערים הדר מוכתר, שמתמודדת בבחירות לכנסת ה-25 ולא מצליחה להתרומם בסקרים, הגיעה הערב (ב') לשערי משכן הכנסת ואזקה את עצמה באחד מהם. בחשבון הטוויטר שלה היא כתבה: "קשרתי את עצמי לכנסת. מצב חירום נדלני. לא זזה מכאן". אלא שכעבור חצי שעה היא עוכבה על ידי ביטחון הכנסת.

הדר מוכתר אזוקה לשער:

הכתב המדיני של גלצ, יניר קוזין, כתב לה: "קשרת את עצמך לשער ספקים שאף אחד מהפוליטיקאים לא עובר בו, רק אומר. + פגרה עכשיו, אין כלב בכנסת. תבלי". כתב מדיני נוסף, ירון אברהם מחדשות 12, כתב למוכתר: "שנייה בודק עם גלי בהרב מיארה אם זה אפשרי בממשלת מעבר וחוזר אלייך".

עיתונאי "כאן חדשות" עקיבא נוביק שיתף את הציוץ של יו"ר צעירים בוערים, וכתב: "תשאירו אותה שם". 

בשבוע שעבר (ה') התפרצה מוכתר לבמת ועידת המשפיעים של חדשות 12 תוך שהיא צועקת "תדברו על משבר הדיור!", ומרימה חולצה שמתחתיה נכתב על חולה נוספת: "מצב חירום נדל"ני".

"עברתי יום מטורף ופשוט אין לי למי לפרוק"

אמש שיתפה מוכתר את עוקביה ברשתות החברתיות, ממה שקורה בחייה האישיים: "אז כולם שואלים אותי מה הדבר הכי קשה בפוליטיקה, אז הדבר הכי קשה זה בעצם הרגעים האלה. עכשיו עוד מעט 12 בלילה, עוד 6 דקות, אני יושבת פה במיטה שלי, עברתי יום מטורף ופשוט אין לי למי לפרוק, אין לי למי לשתף".

"ההורים שלי לא כל כך בקשר איתי, אין לי חברים וגם אין לי בן זוג, אני לא בזוגיות. יש כל כך הרבה דברים לספר ואתה כל כך רוצה לספר, אבל אין לך למי. אני חושבת שבדידות זה הדבר הכי קשה שהייתי אומרת שאני חווה בפוליטיקה. וזהו, סתם רציתי לשתף אתכם. אני אוהבת אתכם מלא וחסר לנו רק 35 אלף קולות".