בחירות 2022

צפו "בקואליציה קראו לי כהניסט ובאופוזיציה קראו לי הבוגד"

בריאיון לחדשות כיפה, חבר הכנסת יום טוב כלפון טוען כי אם מפלגתו תעבור, היא תציל את גוש הימין: "יש לנו סיכוי של 9 מתוך עשר לעבור את אחוז החסימה" | על טענתו של מתן כהנא כי שקד נלחמה על הממשלה הנוכחית: "זה שקר וכזב"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/10/22 19:23 כח בתשרי התשפג

"בקואליציה קראו לי כהניסט ובאופוזיציה  קראו לי הבוגד"
צילום: ללא

בפתח הריאיון עם חבר הכנסת יום טוב כלפון התייחס חבר הבית היהודי למצבם בסקרים: "אנחנו סביב שני אחוז, זה הבסיס שלנו, 100 אלף מצביעים ועוד שלושה מנדנטים שאומרים שאנחנו המפלגה שלהם אבל יצביעו לנו רק אם נעבור את אחוז החסימה, אני אומר אתם מזדהים איתנו? תצביעו עם הלב, אחרת תישארו עם הברית החרד"לית חרדית של סמוטריץ' ומעוז". 

מה הטעם בהתמודדות של הבית היהודי אם אתם לא עוברים בסקרים? "הטעם שלנו הוא להציל את הימין, יש לנו סיכוי של 9 מתוך עשר לעבור את אחוז החסימה, אם נעבור יש 62 מנדטים לימין". 

אתמול כהנא אמר ששקד נלחמה על הממשלה, "זה שקר וכזב. היו בימינה אנשים כמו שקד ואורבך שניסו להקים ממשלת ימין ואני איתם ניסינו להקים ממשלה חלופית בכנסת הזאת כי זאת הייתה הכי ימנית שהייתה פה, איבדנו את הכנסת הכי ימנית בהיסטוריה בגלל מריבות אגו". 

על עבודתו בכנסת ה-24 אמר כלפון: "אני כל שבוע דאגתי להתיישבות הצעירה, נלחמתי על חומש ודאגתי לתשתיות ביהודה ושומרון, בתוך הקואליציה קראו לי כהניסט ומחוץ לקואליציה קראו לי הבוגד, הפגנות עלי גם מהימין וגם השמאל אבל עשיתי מה שטוב לעם ישראל, העדפתי תמיד ממשלת ימין ובעזרת השם אני אהיה חבר כנסת בממשלת ימין".