בחירות 2022

ראיון ניצנה דרשן לייטנר: אנחנו נשמור על איילת שקד

עו"ד ניצנה דרשן לייטנר, מועמדת ברשימת הבית היהודי לכנסת אומרת באולפן כיפה, "אנחנו מייצגים ציונות נורמאלית ושפויה" | על התרחיש ששקד תחבור שוב ללפיד: "אין לזה אפילו אחיזה במציאות"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/10/22 15:59 כג בתשרי התשפג

ניצנה דרשן לייטנר: אנחנו נשמור על איילת שקד
צילום: ללא

שבועיים בלבד נותרו לבחירות לכנסת ה-25 ומספר ארבע ברשימת הבית היהודי לכנסת ה-25, עו"ד ניצנה דרשן לייטנר התארחה באולפן כיפה. "התנאי של הבית היהודי להליכה עם שקד היא שאנחנו ממליצים על נתניהו".

על הסיכויים של הבית היהודי בבחירות אמרה לייטנר: "אם לא נרוץ זה יהיה אסון לגוש מימין, הסקרים הראו שאם אנחנו לא רצים לגוש הימין אין 61, הסקרים אומרים שאם אנשים היו יודעים שאנחנו עוברים את אחוז החסימה יהיו לנו עד שמונה מנדטים, אנחנו מייצגים ציונות נורמאלית ושפויה, האנשים שלא יכולים להצביע לסמוטריץ' ומעוז אנחנו לא רוצים שהם יצביעו לגנץ".

על האפשרות ששקד תקים אחרי הבחירות ממשלה דומה לממשלה הקודמת: "אין לזה אפילו אחיזה במציאות, התנאי של הבית היהודי להליכה עם שקד היא שאנחנו ממליצים על נתניהו לראשות הממשלה. היו לי שיחות ארוכות עם איילת ואני מאמינה לאיילת כי גם אני וגם ברודני נמצאים יחד, פעם שעברה היא הלכה אחרי ראש המפלגה שלה, אנחנו נשמור עליה שהיא לא תלך ללפיד".