בחירות 2022

כך ינהגו בליכוד: נתניהו ערך ישיבה מכרעת בנוגע לאיילת שקד

ראש האופוזיציה קיים אחר הצהריים ישיבה מכריעה בעניינה של שרת הפנים, בה הוצגו סקרים עדכניים לפיהם לבית היהודי אין כל סיכוי לעבור. המטרה שהווצבה: "לוודא שלשקד לא ישאר מצביע ימני אחד" | בבית היהודי מקיימים פילוח קלפיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/22 19:14 כב בתשרי התשפג

כך ינהגו בליכוד: נתניהו ערך ישיבה מכרעת בנוגע לאיילת שקד
שקד על הכוונת של נתניהו, צילום: Flash90

15 יום נותרו עד לבחירות לכנסת ונכון לימים אלה ומנתוני כלל הסקרים מפלגת הבית היהודי בראשותה של איילת שקד עדיין לא עוברת את אחוז החסימה. בעוד שבמפלגה מאמינים כי בסופו של דבר ישיגו את הקולות הדרושים בשביל מעבר אחוז החסימה בסביבת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נקודת ההנחה היא ששרת הפנים שקד תישאר בחוץ. 

אחר הצהריים (ב') ערך נתניהו ישיבה מכריעה בעניינה של שקד, כך דיווחה העיתונאית דפנה ליאל. בישיבה שנערכה הוצגו סקרים שהראו כי לבית היהודי אין כל סיכוי לעבור, ולכן, הוחלט לפתוח במתקפה נחושה נגד המפלגה ושקד כבר אחרי החגים. אחד המשתתפים בישיבה הגדיר את המטרה - "לוודא שלשקד לא ישאר מצביע ימני אחד".

מנגד, גורמים בליכוד טוענים כי אם שקד תצליח להתקרב אל אחוז החסימה הם ישקלו שלא לתקוף את שרת הפנים ואף לסייע לה לעבור על מנת להגדיל את הסיכויים של גוש נתניהו להגיע אל ה-61, כך דווח אתמול העיתונאי זאב קם. 

כך מנסה איילת שקד לנצח במעוזים הדתיים

לחדשות כיפה נודע כי בבית היהודי מקיימים פילוח קלפיות ובודקים באלו קלפיות באזורים דתיים ירדה התמיכה במפלגת ימינה כאשר התמודדו לכנסת יחד עם סמוטריץ' בבחירות סבב ג' ומקיימים שם קמפיין אינטנסיבי יותר.

הדיווח הזה מצטרף לדיווח מיום שישי האחרון בו דיווחנו כי שקד החליטה להתמקד בסוגיית המשילות, והיא צפויה לפרסם תכנית טיפול בקרוב. גם מצע למשבר הדיור בדרך. כחלק מההתמקדות במשילות הגיעה שקד למושב מחולה בבקעת הירדן, למשק דור שהוצת בידי מחבלים בערב יום כיפור.

שקד: "אני מבקשת לכפר על אותן טעיות"