גורמים בליכוד: אם זה יקרה נצטרך לשנות את היחס כלפי שקד

קצת יותר משבועיים נותרו לבחירות לכנסת ה-25 ולמרות שבפומבי בליכוד תוקפים את איילת שקד, גורמים במפלגה מספרים על תרחיש בו דווקא יעזרו לבית היהודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/22 09:48 כא בתשרי התשפג

גורמים בליכוד: אם זה יקרה נצטרך לשנות את היחס כלפי שקד
איילת שקד, צילום: פלאש 90

הבחירות מעבר לפינה והמפלגות מכינות את הקמפיין לשבועיים האחרונים והמכריעים של הבחירות לכנסת ה-25. בליכוד קיים קו של מתקפה נגד שרת הפנים ויו"ר מפלגת הבית היהודי איילת שקד תחת הקמפיין "איילת לא עוברת", אבל מתחת לפני השטח נבחן שינוי. 

גורמים בליכוד טוענים כי אם שקד תצליח להתקרב אל אחוז החסימה הם ישקלו שלא לתקוף את שרת הפנים ואף לסייע לה לעבור על מנת להגדיל את הסיכויים של גוש נתניהו להגיע אל ה-61, כך מדווח כתב הכנסת של רשת ב', זאב קם. 

כך מנסה איילת שקד לנצח במעוזים הדתיים

לחדשות כיפה נודע כי בבית היהודי מקיימים פילוח קלפיות ובודקים באלו קלפיות באזורים דתיים ירדה התמיכה במפלגת ימינה כאשר התמודדו לכנסת יחד עם סמוטריץ בבחירות סבב ג' ומקיימים שם קמפיין יותר אינטנסיבי.

הדיווח הזה מצטרף לדיווח מיום שישי האחרון בו דיווחנו כי שקד החליטה להתמקד בסוגיית המשילות, והיא צפויה לפרסם תכנית טיפול בקרוב. גם מצע למשבר הדיור בדרך. כחלק מההתמקדות במשילות הגיעה שקד למושב מחולה בבקעת הירדן, למשק דור שהוצת בידי מחבלים בערב יום כיפור.