בלעדי איימן עודה רומז לשותפות עם לפיד? "בבחירות הבאות נוכל להגיע להשפעה"

שיחה של חבר הכנסת איימן עודה, מבכירי רשימת חד"ש - תע"ל עם פעילים הגיעה לידי חדשות כיפה, וההתבטאויות מסקרנות במיוחד: "יש רק דרך אחת לצאת מהפלונטר הפוליטי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/10/22 17:56 יח בתשרי התשפג

איימן עודה רומז לשותפות עם לפיד? "בבחירות הבאות נוכל להגיע להשפעה"
איימן עודה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי שראש הממשלה יאיר לפיד סרב לשלול הישענות על חברי הרשימה המשותפת ביום שאחרי הבחירות, חבר הכנסת איימן עודה מספק אמירה מעניינת שיכולה לרמוז אולי על הכוונה שלהם ליום שאחרי בחירות 2022.

בשיחה עם פעילים שתוכנה הגיע לידי חדשות כיפה אמר עודה: "דווקא בבחירות הבאות נוכל להגיע לעמדת השפעה, אנחנו אומרים לאזרחים שלנו שהם יכבדו אותנו רק כשנהיה חזקים והם יצטרכו אותנו. ואנחנו נגיע לעמדה הזאת כבר בבחירות הקרובות ולכן יש רק דרך אחת לצאת מהפלונטר הפוליטי, שיכבדו אותנו. שילכו איתנו בדרך של השלום והשוויון". עודה הוסיף ואמר בשיחה עם הפעילים: אם ההסכם עם לבנון יגיע לכנסת נצביע בעד.

לפיד ישען על המשותפת? "דברו איתנו שוב אחרי הבחירות"

בחודש שעבר, במהלך ישיבת סיעת יש עתיד, השיב לפיד במענה לשאלת כיפה באשר להישענות על המשותפת כדי להקים את הממשלה הבאה: "יהיה מאוד קשה לשכנע שאנחנו לא נוכל להקים ממשלה כי הקמנו ממשלה ואני מדבר איתך כראש הממשלה. הקמנו ממשלה במה שנראה כמו תנאים גרועים בהרבה ממה שיהיה לנו אחרי הבחירות הקרובות. לגבי ה'איך' ו'מי יהיה' ו'אילו חלקים' - אני חוסך את השאלות הבאות ואומר מראש: אם למישהו יש את תוצאות האמת אני אשמח להסביר לו איך מרכיבים ממשלה. אם אין לכם את תוצאות האמת נדברר אחרי הבחירות. לגבי המשותפת, היא לא תהיה בממשלה כי היא לא רוצה". 

ומבחינת להישען? 

"דברו איתנו שוב אחרי הבחירות".