שקד בחוג בית: ראשי ערים ופעילים מהליכוד עוזרים לבית היהודי

בחוג בית בגבעת שמואל, טענה שרת הפנים כי פעילים מהליכוד עוזרים לבית היהודי: "הם מבינים מה שהראש עוד לא מבין, אנחנו בעצם תלויים אחד בשני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/22 07:43 טז בתשרי התשפג

שקד בחוג בית: ראשי ערים ופעילים מהליכוד עוזרים לבית היהודי
איילת שקד. , צילום: פלאש 90

יומיים אחרי שראש האופוזיציה, בנימין נתניהו הגיע לכנס בחירות לעיר המזוהה עם הציונות הדתית, גבעת שמואל, יו"ר הבית היהודי, איילת שקד קיימה אמש (ב') חוג בית בעיר יחד עם ראש העיר ומספר 2 ברשימה, יוסי ברודני. במהלך המפגש, טענה שרת הפנים כי ראשי ערים ופעילים מהליכוד עוזרים לבית היהודי.

"ראשי ערים מהליכוד ופעילים מהליכוד עוזרים לנו. חברי כנסת של הליכוד מדברים איתנו ואומרים לנו איך אנחנו לא מבינים שאנחנו בעצם תלויים אחד בשני. ראשי ערים של הליכוד ופעילים מרכזים בליכוד, כבר עוזרים לנו בשטח, כי הם מבינים מה שהראש עוד לא מבין", טענה שקד.

נתניהו ושקד

נתניהו ושקד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שקד עוקצת את נתניהו: "כבר הכנסנו את תקציב החמ"ד"

כאמור, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע במוצאי שבת האחרון לגבעת שמואל. במהלך הכנס, הבטיח נתניהו כי הוא ידאג להכניס את תקציב החמ"ד לתוך בסיס התקציב במידה. יו"ר הבית היהודי, איילת שקד הגיעה הערב (ב') לחוג בית בגבעת שמואל וטענה כי היא ושאר חבריה בימינה, כבר עשו זאת.

"אני כבר עשר שנים מייצגת את המגזר, אני דואגת לצרכים שלו. השבוע היה כאן נתניהו, גם כאן וגם בפתח תקווה, והוא דיבר להכניס את התקציב של החמ"ד לבסיס התקציב, והוא לא ידע שכבר הכנסנו. אנחנו עבדנו על זה להכניס את הכסף של החמ"ד לבסיס התקציב כדי שלא כל שנה יצטרכו להתחנן ולבקש כסף לחינוך הממלכתי דתי", טענה שקד.